FANDOM

Yandere Simulator jest to gra, w której wcielamy się w japońską uczennicę Aishi Ayano (Yandere-chan) , zakochanej w swoim senpaiu. Jaki sens gry? Musisz zabić rywalki aby zdobyć chłopaka przy czym uważać aby Cię nie przyłapali. W grze możemy też znaleźć kilka kaset mówiące o sprawie sprzed lat...a właściwie chodzi o dziennikarza badającego sprawę matki Yandere -chan, która była również Yandere. W grze pojawia się także Info-chan - czerwono włosa dziewczyna z talentem dziennikarskim, która pomHa Yandere-chan. Dziś przyjrzymy Się teorii , która brzmi - "Czy Info-chan jest córką dziennikarza?".

Jeśli graliście w grę albo chociaż mieliście z nią styczność raczej powinniście mniej więcej znać historię danych postaci, ale przejdźmy do teorii.

Info-chan to jedna z najbardziej tajemniczych postaci z gry, a także skarbnica wiedzy o wszystkich uczniach i pracownikach szkoły. Także zbiera zdjęcia majteczek dziewczyn dla chłopców. Nie wiadomo jednak nic o jej relacjach z rodzicami czy z innymi uczniami...gdy o większości uczniach znamy np. Senpaiu czy Kokonie, a nawet samej Yandere- chan czy o tych siostrach. Można też zauważyć, że jedyną uczennicą, z którą gada jest z główną bohaterką (w sumie też zna Osane, ale nie lubią się ).

Dziennikarza poznajemy z kaset. Chciał złapać pierwszą Yandere (matkę Aishi Ayano), jednak ona oskarżyła go o molestowanie, stracił pracę, a jego żona zmarła niemalże po urodzeniu dziecka , które było dziewczynką. Jednak potem wyjechał, ponieważ matka Yandere -chan chciała się zemścić (ale ona i jej mąż pojechali za nim).

Teoria zakłada, że Info-chan jest właśnie tą dziewczynką. Musiała sobie zacząć radzić z biedą w domu. Dziennikarz wspominał , że często wychodziła z domu i miała kasę np. na komputer. Mogła jakoś dorabiać np. zarabiając na zdjęciach majtek uczennic czy o informacjach o różnych uczniach. A gdy wyjechał musiała pewnie jakoś inaczej (np. jak Kokona, która pomaga ojcu z problemami finansowymi). Pewnego dnia znalazła kasety swojego ojca, a także odnalazła tą sprawę w internecie oraz stare gazety. Skojarzył starszą Yandere z koleżanką że szkoły... postanowiła się zemścić. Zaczęła śledzić Yandere, a wiedząc że chce zdobyć Senpaia postanowiła...jej pomóc, a właściwie coś jej zaproponowała. Info-chan tak na serio gdy zabijemy wszelkie rywalki chce nas oddać w ręce policji (o czym mamy się nie dowiedzieć ).Zapewne by wtedy matka Yandere-chan, ojciec oraz dziennikarz by przyjechali. Pewnie by wtedy ujęto matkę Yandere-chan jakby rozpoczęli sprawę od nowa, a także znów przesłuchali dziennikarza i ojca Yandere-chan. Argumentami za tą teorią mogą też być , że Yandere-chan z początku nie chciała zabijać to ją Info-chan do tego namówiła oraz zdanie Info-chan , które może świadczyć o tym, że wie kim jest matką jej koleżanki.

Info Chan look

Według mnie ta teoria jest bardziej faktem niż teorią.

A wy co o tym sądzicie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki