FANDOM

Warcraft, Starcraft i Diablo to trzy różne świetne gry o różniących się od siebie klimatach, ale czy na pewno?

  1. W uniwersum Starcrafta występują Xel'Naga którzy stworzyli rasy zergów i protosów. To oznacza, że potrafią tworzyć zupełnie nowe rasy

2. W uniwersum Diablo toczy się odwieczna wojna pomiędzy aniołami a demonami, natomiast ludzie są krzyżówką jednych z drugimi. Istnieje prawdopodobieństwo, że zarówno mieszkańcy niebios jak i piekła są tworami Xel'Naga.

3. W grze Diablo 2 występuje znany fanom ,,Krowi poziom". Aby do niego wejść potrzebujemy nogi Wirta, Ale co się stało z drugą nogą? Możemy ją znaleźć w grze Warcraft III: The Frozen Throne w ostatniej misji kampanii krwawych elfów w twierdzy demona Magtheridon'a. Czyżby płonący legion odwiedził sanktuarium? A może Diablo i spółka są jego członkami?

4. W uniwersum Warcrafta Tytani stworzyli świat a starzy bogowie rzucili klątwę ciała na ich konstrukty. Czy Tytani są tworami Xel'naga a starzy bogowie są tworem upadłego Xel'naga Amona?

5.W grze World of Warcraft w lokacji Un'goro Crater możemy znaleźć pylony, które są podstawowym budynkiem protosów z uniwersum Star Crafta. Czy protosi odwiedzili kiedyś Azeroth? Jeżeli tak to czego tam szukali?

6.W grze World of Warcraft w lokacji Uldum występuje budynek o nazwie Halls of Origination, który jest podejrzanie podobny do nexusa protosów. Czy Tytani i protosi używają tej samej technologii? Jeżeli tak to dlaczego a jeżeli nie to dlaczego jest taka podobna?

We wszystkich grach występuje wiele podobnych nawiązań takich jak Tauern Marine czy akolita Króla Lisza mówiący ,,Oddam życie za Aiur" zamiast ,,Oddam życia za Ner'zhul" , które utwierdzają w tej teorii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki