FANDOM

Czyrypaszek

I chuj.

Cześć nazywam się Dominik nick z vsk5: choina gram w virtual skiper od tygodnia a zeglarstwo uprawiam od 6 lat interesuje sie muzka informatyką dj'tingiem oraz zajmuje sie realizacją dźwięku i rejestrowania go w studiu nagrań.

Dzisiaj rzucimy okiem na pewne opakowanie płatków sygnowanych marką TMNT, aka Wojownicze Żółwie Ninja. Nie były one niestety dostępne w Polsce.

Opakowanie przedstawia głównych bohaterów serialu, Żółwie Ninja idące w stronę miski płatków. Z tym że mają one bardzo dziwne akcesoria. Leonardo trzyma w ręku mleko, Raphael radio, Michaelangelo sieć, a Donatello wielką łyżkę. Zupełnie tak jakby mieli zamiar szuflować płatki do czegoś za jej pomocą. Ale dlaczego, to nie wiem.

W serii pojawia się postać znana jako Alopex. Co prawda pojawiła się ona dopiero później, znacznie później niż płatki, ale jednak istnieje. Jest to antropomorficzna,chuda lisica. Ale co to ma wspólnego z ilustracją?

Żółwie na ogół jedzą rozmaite rodzaje pizzy, zwłaszcza w wersji z 1987, na której to bazowane są płatki. W wersji z 2012 Alopex nie jadła pizzy co oznacza że prawdopodobnie jej nie lubi.

Tumblr oiiaab7dpi1rmhk25o2 r1 1280

Alopex.

W Japonii istnieje tradycja Wojowników Sumo, którzy to są tam gwiazdami oraz szanowanymi "sportsmenami". Są to otyli ludzie którzy starają się zepchnąć nawzajem własną masą z ringu. Jako iż Splinter z wersji 1987 żył w Japonii, to prawdopodobnie o nich wiedział i zdecydował się iż fajnie by było mieć jakiegoś w drużynie, lecz nie chciał używać do tego celu swoich "synów" a nową postać.

Alopex, która to jednak nie je pizzy, a żółwie nie są na tyle zdesperowane żeby karmić ją siłą. Uznano iż skoro nie zje pizzy, to będzie można ją nakarmić płatkami.

Wtedy to Leonardo wpadł na pomysł żeby to dodatkowo spowodować dodatkowe utuczenie Alopex poprzez sprawienie by zaszła w ciąże.

Dlatego też dokonał małego szacher-macher ze swoją kataną i zapakował swoją "żółwią zupę" do butelki.

Opakowanie to tak naprawdę punkt widzenia Alopex ściganej przez szalone Czyrypaszki. Sam ich wzrok oraz wyraz twarzy wcale nie jest radością, bardziej czymś w stylu "Nic ci nie zrobimy malutka, chodź. Chcemy cię tylko nakarmić malutka, no już, już. Chodź do nas...napoimy, nakarmimy...". Poza tym Mike trzyma siatkę, a Leonardo swoją żółwią zupę do zapłodnienia. Raphael prawdopodobnie puszcza relaksującą muzkę aby uspać Alopex, a Donatello jest uzbrojony w wielką szuflę do pakowania płatków do ust.

COWABUNGA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki