FANDOM

Trump0

Donald Trump.

Donald John Trump
 (ur. 14 czerwca 1946 w Nowym Jorku) – amerykański przedsiębiorca i polityk, miliarder; właściciel licznych nieruchomości komercyjnych w USA, założyciel oraz CEO Trump Organization. Kandydat republikanów w wyborach na urząd prezydenta USA przeprowadzonych w 2016.

Życiorys Donalda Trump'a

Trump2

Karty iluminackie. czy to Trump, czy tylko nadinterpretacja.

Trump3

To z jaką nienawiścią od strony elit spotkał się Trump, paradoksalnie zwiększało mu poparcie.

Simpsons Donald Trump 2000 vs Trump escalator entrance 201501:33

Simpsons Donald Trump 2000 vs Trump escalator entrance 2015

Ta, wiecznie powielana przez wielu historia o kampanii prezydenckiej Trumpa z odcinka sprzed 16 lat jest kłamstwem. Ten odcinek był zupełnie inny, to jest parodia wystąpienia Trumpa, już po fakcie.

Trump9

Donald Trump jest 405 najbogatszą osobą na świecie, jego majątek to 4 mld $.

Trump1

Donald Trump. Przeciw systemowi, czy może jego część ?

Posiada niemieckich, szkockich oraz szwedzkich przodków. Jego dziadek był pochodzenia niemieckiego i nazywał się Friedrich Drumpf, w wieku szesnastu lat wyemigrował do Ameryki. Był poszukiwaczem złota na Alasce i zmienił nazwisko na Trump. Zbudował tam sieć restauracji. Majątek po nim przejął ojciec Donalda, Fred, który prowadził przedsiębiorstwo budowlane (był znanym deweloperem, zajmującym się obrotem nieruchomościami. Fred Trump ożenił się z imigrantką ze Szkocji, z którą miał czworo dzieci: Donalda, Freda Jr., Roberta i Elizabeth.

W chwili rozpoczęcia studiów przez Donalda Trumpa jego majątek obliczany był na około 1 mln dolarów. W 1968 ukończył kierunek ekonomiczny w Wharton Business School (wydziale University of Pennsylvania; przeniósł się tam z Fordham University, gdzie rozpoczął studia w 1964)[2]. Uniknął służby wojskowej i wysłania na wojnę w Wietnamie przez orzeczenie o chorej stopie[3]. W swojej działalności biznesowej skupiał się na branży nieruchomości, jego flagową inwestycją były trzy kasyna w Atlantic City (Trump Plaza, Trump Castle, Taj Mahal). Wszystkie trzy zostały zakupione i wykończone dzięki emitowanym obligacjom i kilkukrotnie spółki emitujące bankrutowały z powodu rosnących kosztów budowy i funkcjonowania, które uniemożliwiały wkup obligacji. Kasyna Donalda Trumpa znajdowały się w ciągłych kłopotach finansowych niezależnie od koniunktury w tej branży. Rodzinnemu przedsiębiorstwu nadał nazwę The Trump Organization i przeniósł siedzibę na Manhattan.

Przedsiębiorstwo pozostaje własnością rodziny, a w jej zarządzie zasiadają jego dzieci: Ivanka, Donald Jr. i Eric. Jest właścicielem wielu nieruchomości w Chicago i Nowym Jorku: hoteli, biurowców, kasyn i apartamentowców, o szacowanej wartości 410 mln USD. Z ramienia The Trump Organization zarządza ponad 100 przedsiębiorstwami. Posiada liczne hotele, restauracje oraz kasyna na całym świecie, a także penthouse o wartości 90 mln USD i posiadłość Mar-A-Lago w Palm Beach na Florydzie wartą 290 mln USD, gdzie wywiesił sporych rozmiarów flagę Stanów Zjednoczonych, za którą został pozwany do sądu[6].

Prowadził również dwa telewizyjne talk-show – The Apprentice, a następnie The Celebrity Apprentice.

W 2015 znajdował się na 405. miejscu wśród najbogatszych ludzi na świecie, według magazynu „Forbes”. Jego majątek szacowano na 4 mld USD.

Działalność polityczna

W latach 1964–1987 należał do Partii Demokratycznej, a od 1987 do 1999 do Partii Republikańskiej, z której przeszedł do Partii Reform. W 2001 powrócił do Demokratów, z których w 2009 przeszedł ponownie do Republikanów. Od 2011 do 2012 był niezależny, po czym ponownie przystąpił do Republikanów.

Wybory w 2016

Trump4

już od początku, kampanii Trump'a było wiadomo, że on chce walczyć z aktualnym systemem - a może to tylko zmyłka.

Trump5

USA zapamięta te wybory, jako najgorsze w historii. Zero meteorytyki, tylko plucie jadem.

Logo kampanii wyborczej Donalda Trumpa w 2016 roku, ze sloganem Make America Great Again

Ubiegał się o nominację na kandydata Partii Republikańskiej w wyborach prezydenckich w USA w 2016. Szefem jego kampanii był Corey Lewandowski. W swojej kampanii obiecywał budowę muru na granicy z Meksykiem, aby zablokować napływ nielegalnych imigrantów.Bezpośredni koszt muru według niego samego miałby zostać przerzucony na państwo Meksyk.Z racji rosnącego zagrożenia wewnętrznego terroryzmem proponuje wprowadzenie zakazu wjazdu muzułmanów na teren Stanów Zjednoczonych[14], a także większych ilości uchodźców z Syrii. Opowiada się za zwiększeniem i większą możliwością deportacji nielegalnych już obecnych imigrantów.

19 lipca 2016 podczas konwencji w Cleveland oficjalnie został kandydatem Partii Republikańskiej na prezydenta USA. Jego główną rywalką w wyborach była Hillary Clinton z Partii Demokratycznej (dawna sekretarz stanu USA). Donalda Trumpa nie poparła w wyborach znaczna część czołowych polityków Partii Republikańskiej, m.in. byli prezydenci George H.W. Bush i George W. Bush oraz dwaj inni byli kandydaci GOP na prezydenta John McCain i Mitt Romney.

Trump 45 prezydentem USA ? Na razie wszystko na to wskazuje.

Trump6

Mimo wsparcia Soros'a, uważanego za głównego architekta aktualnych zmian na świecie, Clinton nie wygrała. Czy więc Soros chciał zwycięstwa Clinton ?

Trump7

Całe media była za Clinton. Nawet South Park który wyśmiewa wszystko, za główny cel do krytyki i żartów wybrał sobie Trump'a, w serialu aka Garison.

Simpsons Predicted President Trump00:10

Simpsons Predicted President Trump

Odcinek z Simpsonów z 2000 roku wspomniał o prezydenturze Donalda Trump'a. Lisa dziwnym trafem bardzo przypominała w nim Hilary Clinton.

Trump8

Wyborcy Clinton zarzucają wyborcą Trump'a rasizm, seksizm itp. Jakby sami nie głosowali na Clinton z tych samych powodów ale odwróconych.

Donald Trump, miliarder który swoją popularność zawdzięcza mediom zyskał ogromną sławę dzięki ostatnim wyborom. Dla wielu ludzi stał się alternatywą na system. Dzięki swej dosadności oraz niepoprawności zasłynął, i wygrał dzięki temu.

Ale czy na pewno ?

Możemy być pewni, że amerykańskie elity Trump'a nie nienawidziły, ta akcja była aż tak nachalna i propagandowa, że wielu ludzi ujrzało w tym alternatywę, że w końcu można pokonać system. Ale co jak co, czy elity, byłyby na tyle głupie, aby zastosować aż tak jawną propagandę ? Paradoksalnie, plucie na niego sprawiło, że zaczął zyskiwać poparcie. Sondaże które ciągle dawały przewagę Clinton, paradoksalnie mogły przekonać zwolenników Trump'a którzy nie chcieli pójść na wybory, żeby poszli, a z kolei wyborcy Clinton uznali, że nie muszą iść bo i tak wygra Clinton.

W serialu Simpsonowie, najsłynniejszym przewidywaczu historii, Lisa (która dziwnym trafem bardzo przypominała Hilary Clinton), mówiła o prezydencie Trumpie już w 2000 roku, czyli 16 lat temu. Mało tego, Trump pojawił się również na iluminackich kartach. Ale, może te karty to nadinterpretacja, a wątek w serialu był jednak zupełnie przypadkowy ? No cóż, a pamiętacie simpsonową przepowiednie o 11 września ?

Aktualne wydarzenie w USA, potwierdzają bardziej scenariusz podwójnego agenta, robi się podział społeczny co prowadzi do destabilizacji. A lud zdestabilizowany, rzuci się do własnych gardeł. Pojawił się amerykański odpowiednik KOD oraz mimo faktu, że jeszcze nic nie zrobił, już były spadki na giełdach. Chwilowe, potem ze względu na to, że Trump to biznesmen zajmujący się nieruchomościami, akcje poszyły w górę. Ale to tylko podkreśla to, że są ludzie którzy chcą tymi akcjami manipulować.

Trump jest nazywany seksistą, rasistą, ksenofobem.... czyli wszystkie możliwe epitety do jakich przyzwyczaiły nas lewica w Polsce. Mimo faktu, że Trump siedzi w polityce już od bagatela 50 lat (początek w 1964 roku) i tak przez jego przeciwników jest nazywany "żółtodziobem", co jest już zakłamaną propagandą . To wręcz potwierdzają znacznie słów, że "demokracja jest wtedy gdy wygrywa ten który nam się podoba". Wyborcą Trump'a zarzuca się to samo, ale bądźmy szczerzy, wielu ludzi zagłosowało na Clinton z tego samego ale odwrotnego powodu. Jest naprawdę mało ludzi którzy zagłosowali i w pełni wiedzieli, dlaczego i na jaką osobę, a nie na swoje poglądy.

A więc jak jest ?

Donald Trump może być podwójmy agentem, który w rzeczywistości ma doprowadzić do upadku moralnego w USA, osoba która sprawi, że napełni Amerykę nienawiścią. A może o niczym nie wie ? A może to wszystko typowe, wyssane z palca brednie a Trump chce być bohaterem USA który podobnie jak JFK próbował obalić elity, ze słynnym skutkiem w 1963 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki