FANDOM

Niektórzy z was chyba nie znają bajki Woboty. Mówi ona o Zaku który poznaje roboty i ratują święta przed Demoto. Teoria mówi że Zak ma schizofrenie a cały film to jego wyobraźnia a Woboty to tylko zwyczajne zabawki.

Th-5-
Th-8-

Pierwszym argumentem na poparcie teorii jest to że Zak nie może sobie znaleźć przyjaciela i się z niego nabijają. Powód tych rzeczy to może być jego choroba. Wszystkie roboty z filmu to zwykłe zabawki.

Drugim argumentem jest to że bardzo dużo rzeczy z filmu są bardzo futurystyczne np: DeMoto który w 60% jest robotem a to nie możliwe,miasto latające i roboty z własną świadomością.

PD3 to jest zwykła zabawka. Zak uwielbiał tą zabawkę dlatego została jego przyjacielem. Srebny 5000 to tylko postać z serii Lego Hero Factory/Bionicle itp.  Szmelcowo to zwykły śmietnik który jest w izolatce Zaka, a są tam roboty bo Zak parę zniszczył i tam je wrzucono.  KDK to tylko ekspres do kawy a jedenastka to robot bateriowy firmy Fisher Price. Kopacz to tylko koparka-samochodzik dla dzieci. Bip to tylko pomalowana kamera która obserwuje Zaka. Jedyna realna rzecz pokazana w filmie to robot z początku który chciał pokazać Zakowi cuda świata. DeMoto to tylko pracownik Domu dziecka który chce pomóc Zakowi i jest mechanikiem dlatego Zak spostrzega go jako bandziora będącego w połowie robotem.  

Na końcu teorii dodam argument. Otóż dzieci tam pracowały równo i pomocnie co w życiu normalnym to niemożliwe.

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=C3pUikyuArw . 

Dodatkowa mini-teoria

DeMoto mógł być pedofilem i gwałcić Zaka, widać to po specjalnej seksualnej manierze z jaką się do niego zwraca oraz jego dwuznacznym gestom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki