FANDOM

MhJEjiN

Na początek zadam jedno pytanie :czy myślisz , że to ma sens, że G.U.N (policja w uniwersum Sonica) i ogólnie media z jego świata, wziął Sonica za Shadowa podczas jego furii / kradzieży na początku Sonic Adventure 2? Jeśli Twoja odpowiedzią nie było tak, to gratulacje masz zdrowy rozsądek.

To prawda, że Sonic i Shadow mają taki sam ogólny kształt, ale są wyraźnie różni pod względem barwy, a nie byłoby możliwe pomylenie ich że sobą w normalnych warunkach zwłaszcza gdy Sonic jest bardzo sławny w swoim świecie. W rzeczywistości, to powinno być bardzo oczywiste że to Shadow, a nie Sonic został sfilmowany przez media w Sonic Adventure 2, i był wyraźnie pokazany w czarnych zamiast niebieskich kolorach. Jednak pomimo tego Shadow jest nadal identyfikowany jako Sonic w kolejnych wiadomościach.

Więc pytam, dlaczego tak jest, że nikt nie ma na tyle zdrowego rozsądku, aby uświadomić sobie, że Shadow i Sonic to dwa inne jeże?To dlatego, że G.U.N celowo aresztowało Sonic'a i zrobiło z niego kozła ofiarnego aby uniknąć wyjścia na jaw ich zbrodni.Otóż proces tworzenia i zamknięcia Shadowa na Kosmicznej kolonii ark (ośrodka badawczego, gdzie został stworzony) nie był do końca legalny dlatego G.U.N zaatakowało arkę co spowodowało dużą ilość zgonów i egzekucji ludności cywilnej,. Jakoż że G.U.N nie chce by opinia publiczna się o tym dowiedziała to zamiast uznać swoje błędy, aresztowano Sonic'a i wcielono inny plan w życie, aby zatrzeć ślady.

Kiedy Sonic zostaje schwytany, został wysłany do Prison Island, więzienia, gdzie G.U.N przechowuje również kilka Szmaragdów chaosu . Dodatkowo, Shadow i Eggman wraz z tajną agentką G.U.N Rouge byli po szmaragdy chaosu. Wreszcie po szalonej wiadomości o aresztowaniu Sonic'a byli z pewnością pewni że przyciągnie to przyjaciół Sonic'a - Amy i Tailsa , zapewniając, że przyjdą na wyspę.

Oczywiście G.U.N umieściło Sonic'a na więziennej wyspie znając jego przyjaciół co przyjdą go uwolnić, i że najprawdopodobniej przybędzie też Shadow /Eggman, kiedy przyszli po szmaragdy chaosu i Sonic i spółka prawdopodobnie będą tam wszyscy na raz, dając G.U.N szansę aresztowania ich wszystkich z dala od wścibskich oczu i pokryć wszystkie swoje grzechy przeszłości . Jedyną rzeczą jaką nie przewidzieli było to że Eggman postanowił wysadzić wyspę przez co musieli przerwać cały plan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki