FANDOM

Transparent Winnie the Pooh and Friends

Kubuś i jego przyjaciele

Niektórzy mówią, że Kubuś Puchatek, a właściwie jego bohaterowie symbolizują choroby psychiczne,

Puchatek jest uzależniony od miodu, umiał ryzykować życie dla chociaż jednej, małej łyżeczki miodu, nie ukrywał tego że dnia nie mógł wytrzymać bez miodu.

Tygrysek symbolizuje nadpobudliwość i ADHD, ciągle fikał, skakał na ogonie i nie mógł usiedzieć na miejscu dłużej niż kilka minut, wyjątkiem był jedynie sen.

Sowa ma dysleksje, była bardzo inteligentna, ale nie umiała ani pisać, ani czytać, gdyby rzeczywiście była taka inteligentna to by się nauczyła, czyli coś jej przeszkadzało w tym, a mianowicie choroba...

Mama Kangurka była nadopiekuńcza, nie pozwalała się długo bawić maleństwu ani odchodzić daleko.

Prosiaczek był Fobikiem, ciągle się bał wszystkiego, w jednym odcinku dosłownie swojego cienia, można tłumaczyć że był drobny, ale patrzmy że maleństwo było podobne, a jakoś nie bało się aż tak...

Kłapouchy miał depresje, wiecznie smutny, nie miał domu, nie mógł się wziąć w garść, zamknął się w sobie, zupełnie jak osoby z depresją.

Królik był pracoholikiem, ciągle pracował w ogrodzie, w domu, a jak tylko ktoś chociaż mu zdeptał grządkę, wpadał w szał i od razu naprawiał szkodę.

Jeszcze został Krzyś, przecież to było grzeczne dziecko, na co ono mogło być chore? Otóż to na schizofrenię paranoidalną, przecież wszyscy bohaterowie to były jego maskotki, a on z nimi gadał, wydawało mu się że żyje w innym świecie, że jego maskotki gadają z nim i przeżywają przygody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki