FANDOM

Dobra więc to moja pierwsza teoria. Znacie na pewno Herobrine osobnika z minecraft, taki steve tyle że z białymi oczami. No dobra rozwieje wątpliwości. Najpierw przypomnijmy sobie usuniętego moba- człowieka. Wyglądał jak steve i był wrogo nastawiony. Bohater gry-steve tajemnicza postać-herobrine. Spójrzmy na grę słów hero-bohater brine-mózg=herobrine=mózg bohatera. Co chce przez to powiedzieć. W medal of honor warfighter bohaterem jednego rozdziału był agent wroga. No właśnie wroga. Mówimy bohaterem rozdziału jest.... To twierdzenie nie mówi że postać jest dobra. Wróćmy do zaginionego moba. Jego pliki były w minecrafcie długo po jego usunięciu. W każdej aktualizacji jest napis Removed Herobrine. Żart ze strony Notha? Pliki tego moba obejmowały resztki sztucznej inteligencji moba. Inteligencja czyli mózg. Pewnie myślicie że to wyrwane z kontekstu ale dalej. Jak powiesz do kogoś że jest głupi? Możesz użyć określenia "nie masz mózgu!". Jak działa NPc bez sztucznej inteligencji? Jest głupi.

Wracamy do Herobrina. Napis Removed Herobrine oznaczał że usuwano kolejne części tego moba w tym przypadku inteligencji. Więc jeśli boicie się grać w minecrafta przeczytajcie tą teorie.

Jędras

Więcej z Fandomu

Losowa wiki