FANDOM

Pewnie sporo z was słyszało już coś o tym, że Atomówki to jedna osoba. Według tej teorii atomówki są osobowościami dziewczynki, która wykształciła je sobie aby bronić się przed znęcającym się bratem, którym w serii ma być Mojo Jojo. Jak ja postrzegam tę teorię?

Aby powtórzenia tak bardzo nie bolały w oczy, trzeba dziewczynie nadać jakieś imię, więc na potrzeby tego artykułu nazwijmy ją sobie Boonie.

Skąd u Boonie wieloraka osobowość?

Odpowiedź znajdujemy już przy serialowym tworzeniu Atomówek, czyli według teorii, wykształcaniu się kolejnych osobowości Boonie. Profesor Atomus chciał stworzyć idealne dziewczynki czyt. wychować córkę jak najlepiej, jednak to, że powstały Atomówki czyli dodatkowe jaźnie, stało się tylko dlatego, że przez Mojo Jojo (starszego brata Boonie) dodał niepowołany składnik, czyli poprostu udział brata w życiu dziewczynki, który jak najbardziej był niechciany przez Profesora Atomusa, który jak na normalnego ojca przystało, nie chciał aby nad jego córką ktoś się znęcał.

Bójka

Mądra, odważna, uporządkowana, dobra, spokojna. Dokładnie taka, na jaką ojciec chciał wychować Boonie. Osobowość, którą wykształciła sobie aby stosować wyparcie. Udawać, że nic nigdy się nie stało, że brat nigdy nic jej nie zrobił, okłamywać samą siebię.

Brawurka

Przeciwieństwo Bujki, ona nie wypiera się problemu, tylko jest utożsamieniem wszystkich negatywnych emocji Boonie skierowanych do jej brata. Tą osobowość wykształcił w niej brat, a właściwa jaźń Boonie była tak przerażona całą tą złą energią, że musiała wykreować Bójkę dla przeciwwagi.

Bajka

Właściwa osobowość Boonie. Jest ona mieszanką dwóch pozostałych. Nie złości się jak Brawórka, lecz nie udaje, że nic się nie stało jak Bójka. Bajka potrafi być szczęśliwa, smutna i zdenerwowana. Jest bardziej dziecinna i naiwna od pozostałych bo to one na codzień zmagają się z problemami.

Bala

Pojawiła się w jednym odcinku, reszta wytworzyła ją sobie bodajże aby im pomagała. Jednak wyszła im dość ohydna, brzydka dziewczyna - symbol kompleksów Boonie, która jest w tym okresie już nastolatką. Bala jest starsza od reszty, to nastolatka tak samo jak Boonie. Dlaczego reszta atomówek nie urosła? Ponieważ Boonie dalej nie pogodziła się ze znęcaniem od strony brata, a jej uczucia dalej walczyły z tym w ten sam sposób, jak gdy to się stało - gdy była dzieckiem. Odejście Bali jest równoznaczne z wyzbyciem się kompleksów.

Księżniczka Forsiasta

Niedorozwinięta osobowość, dziecięce marzenie, krok w stronę schizofrenii. Opcja, którą Boonie mogła sobie wybrać i która starała się ją do siebie przekonać. Księżniczka Forsiasta miała super życie pełne luksusu, o którym dziewczyna mogłaby okłamywać się, że je ma oraz tym samym popaść w schizofrenię (wpoić sobie to do głowy i być przekonaną, że tak jest). Jednakże pieniądze stereotypowo nadały Księżniczce Forsiastej zły charakter co uchroniło Boonie przed tą z osobowości, jednakże kusiła ją ona przez całe życie, czasem bardziej i wtedy pojawiała się w odcinkach.

Remake

W remake'u Boonie jest już prawie bądź całkiem dorosła, brat już praktycznie się nie pojawia, ale ona wciąż w obliczu myśli o nim jest małą dziewczynką, więc atomówki pozostały niezmieniona. Czy oby na pewno? Otrzymały one nowe moce i przeciwników, czyli po prostu kolejne, życiowe trudności. Jednak w jednym z odcinków Bójka zaprzyjaźniła się z Księżniczką Forsiastą. Jak to wygląda w realu? Boonie sama miała już pieniądze, więc w swojej głowie obłaskawiła nieco to marzenie (robiąc je dobrą postacią), które zaprzyjaźniło się z Bujką, jako że ta również była wymarzoną osobowością, a jako, że przyjaciółki zwykle się do siebie upodobniają, wnioskuję tu, że po prostu osobowość Księżniczki Forsiastej zaczęła łączyć się z Bójką. Proces, w którym się zaprzyjaźniały symbolizował zaś walkę myśli, w której Boonie starała się zaakceptować, że coś co w dzieciństwie, które ma bardzo duże znaczenie w jej życiu, uważała za złe, może jednak aż tak złe nie jest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki