FANDOM

W internecie nie brak jest "Pokémonowego Stuffu". Fanarty, encyklopedie, teoretyczne lub nie mające w ogóle sensu to tylko część tego fandomu. Ale czy zastanawialiście się kiedyś, skąd wzięły się tytułowe Pokémony?

Wszystko zaczęło się kiedy Ziemię najechali obcy. Ziemskie wojsko było całkiem słabe w porównaniu do nich. Powstał Światowy Sojusz, który miał ochronić Ziemię przed zagładą lub upadkiem rodzaju ludzkiego. Kilka dni po rozpoczęciu wojny, światowe mocarstwa wydały rozkaz o użyciu broni atomowej na masową skalę. Chodziło o zniszczenie statków obcych. Po wystrzale, na Ziemię zaczęły spadać magazyny, bowiem statki były z niesamowicie wytrzymałego i grubego materiału, przez co magazyny, chociaż doszczętnie zniszczone, zawierały różne istoty.

Kilka tygodni po zakończeniu wojny, ludzkość zaczęła odbudowywać zdemolowane miasta, a planetę zaczęły opanowywać dziwne stworzenia. Dr. Oak, bezrobotny, jako pierwszy znalazł parę Pokémonów. Zadziwiony zaczął je gonić. Był wtedy jeszcze młody, i udało mu się jednego złapać, był to Bulbasaur. Przekonany że znalazł żyjącego dinozaura czar prysł, gdy znalazł niedaleko kawałki sejfu, z planami Pokéballi.

Oak zgodnie z instrukcją, zmontował Pokéballa i rzucił w Bulbasaura. Został złapany. Doktor, gdy znalazł więcej Pokémonów, zawiadomił o tym służby bezpieczeństwa. Wiele miesięcy później został zakaz na posiadanie Pokémonów zdjęty, ale w tym czasie groziła konfiskata oraz roznoszenie potencjalnych chorób.

Po zalegalizowaniu ich, hurtem powstawały Centra Pokémon, Pokémon Marty, a wkrótce i specjalne zawody, w prowadzeniu walk, w tym Liga Pokémon.

Akcja uniwersum dzieje się wiele lat później, kiedy Oak to już staruszek, a zostało mu tylko kilka stworów. Prowadzi nad Pokémonami "badania". Chodzi o to, że bardzo szybka ewolucja niektórych istot prowadzi do stworzenia nowych gatunków.

Tyle że to tylko teoria.

___________________________________________________________________________________

HexaghonisT (dyskusja) 19:31, mar 10, 2015 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki