FANDOM

Lawandria

Death Ball mojego autorstwa

Pewnie większość z was słyszała o słynnym Lavender Town, czy jak go niektórzy nazywają, o Lawandrii, ale czy zastanawialiście się kiedyś w jaki sposób chowa się martwe pokémony w grobach Wierzy Pokémon? Zapnijcie pasy, bo czeka was wyjaśnienie na wasze pytania.

Zacznijmy od tego, w jaki sposób i dlaczego pokémony umierają. Otóż jest to bardzo proste, kiedy stworek jest ranny, a jego trener nie posiada żadnych revivów, w pobliżu nie ma żadnych centr pokémon, bądź właściciel/lekarz nie zdążył uratować pokémona, stworek umiera. 

Trener zmuszony jest do zabrania go w specjalne miejsce, Wierzy Pokémon. Przechodząc przez Rock Tunel, musi znaleźć skałę, która mu najbardziej odpowiada. Zanosi ją potem do Name Ratera, aby wygrawerować na niej swoje imię, oraz imię zmarłego pokémona. Po pójściu do Wierzy, odbywa się w niej pogrzeb. Najpierw kładzie się nagrobek, potem (przed nim) zdejmuje się kafelek i wykopuje równy dół. Martwe ciało stworka jest przenoszone do tzw. Death Balla, którego miałeś szansę kupić w pobliskim Poké Marcie za jakieś ¥300. Następnie wkładany on jest do tego wcześniej wspomnianego dołka. Voilà! Od i cała filozofia, co prawda, to tylko teoria, ale daje do myślenia.

Dajcie znać, co wy o niej sądzicie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki