FANDOM

Każdy fan serii Auta kojarzy chyba profesora Wolfganga Otto Zundappa- głównego antagonisty z filmu Auta 2, przebiegłego niemieckiego naukowca i współpracownika innego mafioza- barona Smardz-Rychłego. Czy jednak może on być nawiązaniem do Adolfa Hitlera?

1. Narodowość

Warto zauważyć że profesor Zundapp wraz z Adolfem Hitlerem pochodzą z kraju w którym język urzędowy to niemiecki.

2. Tortury

Profesor Zundapp w trakcie akcji filmu używał nad agentami przeróżnych tortur, by ci zdradzili pewne tajne informacje, a następne ich zabijał. Dobrym przykładam na to jest egzekucja Roda ,,Rumaka" Spoilera. Faszyści zaś używali podobnych tortur. Dodatkowo niektórzy naukowcy robili również różne eksperymenty na ludziach, a pan Zundapp jest naukowcem. Również i zrobił test Olejzyny na Rodzie Spoilerze.

3. Obsada

W angielskiej wersji profesorowi Z głosu użyczył Thomas Kretschmann- niemiecki aktor, który znany jest m.in. z rolami niemieckich żołnierzy z okresu II Wojny Światowej. W polskim dubbingu głosu Zundappowi zaś użycza Jan Peszek- polski aktor który w jednym z odcinków serialu Sensacje XX Wieku wcielił się w rolę Adolfa Hitlera.

4. Władza

Profesora i Hitlera łączy również jedna rzecz: obaj są psychopatami którzy pragną mieć władzę i starają się ją zdobyć w nieuczciwy sposób. Dodatkowo jak wiadomo Hitler miał miano ,,wodza", zaś Zundapp był szefem mafii i każdy się do niego zwracał z pełnym szacunkiem.

5. Pranie mózgu

Profesor Z był świetnym manipulatorem. Potrafił przyciągnąć do siebie sporo pojazdów. Nie jest to co prawda może pranie mózgu, ale sposób dużej manipulacji. A Hitler wiadomo co robił: również dużo osób z Niemiec za nim podążało, a gdy Hitler zdobył władzę robił pranie mózgu dzieciom.

6. Okręty bojowe

Profesor Zundapp posiadał co najmniej dwa statki niszczyciele, które broniły go i za wszelką cenę w stanie były poświęcić nawet swoje życie, by uratować profesora i by bronić jego kryjówki. No właśnie, kolejny dowód na manipulację, ale również i na coś innego: Hitler przecież również miał okręty bojowe.

7- Wywiad

Tak jak dobra strona w filmie miał wywiad, tak jak również i ta zła go miała. Po całym świecie jeździło wiele pojazdów, które służyły Zundappowi. Przykładem tego był Smardz-Rychły, który nawet zdobył tytuł barona. A Adolf Hitler również miał dobry wywiad.

Jak macie jeszcze jakieś dowody, możecie oczywiście je dopisywać. Proszę jednak by nie były przesadzone i by nie był coś w stylu ,,a Zundapp jest nawiązaniem do sexu i satanizmu". Dowody mają mieć sens. Proszę również nie brać tej teorii za mocno na poważne i nie obrażać filmu itp.