FANDOM

Teoria: Czy Szczerbatek to wynik chorego eksperymentu?

Jak Wytresować Smoka. Niby bajka jak każda inna, lecz czy za pozorną kurtyną wesołych nastolatków którzy tresują smoki jest coś jeszcze? Coś mrocznego? Dziś przedstawię wam teorię o Szczerbatku. Czy jest on efektem chorego eksperymentu? Oto kilka argumentów dlaczego tak sądze.

1. Szczerbatek posiada wiele zachowań przypisanych innym zwierzętom: ma dość charakterystyczne kocie oczy, skrzydła i echolokację nietoperza, lojalność psa ( jest bardziej lojalny niż większość smoków) i ma czarną barwę skóry co również może mieć porównanie do nietoperza.

2. Szczerbatek potrafi naśladować ludzką mowę. I co ciekawe często zachowuje się jak człowiek. Czyżby Szczerbatek przed eksperymentem był człowiekiem? 

3. To że Szczerbatek jest wynikiem eksperymentu może świadczyć o tym dlaczego na świecie nie ma drugiej nocnej furii.

I jeżeli Szczerbatek jest rzeczywiście wynikiem eksperymentu to kiedy ten eksperyment się odbył i w jakim miejscu? Mam dwie teorie na ten temat:

1. Akcja w Jak wytresować smoka dzieje się w post apokaliptycznym świecie gdzie zwykłe gady takie jak krokodyl, jaszczurki, warany przeszły mutacje i zmieniły się w smoki. Natomiast Szczerbatek przed katastrofą nuklearną był żołnierzem, który poddał się choremu eksperymentowi stając się Nocną Furią. 

2. Może być to eksperyment szamana, czarodzieja lub maga który pracował nad hybrydą stworzenia nowego gatunku smoka. Pomieszał kilka cech zwierzęcych, a może nawet ludzkich i stworzył jedną i ostatnią Nocną Furię która go zabiła i uciekła. 

Teoria dziwna lecz możliwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki