FANDOM

Teoria: Czy Szczerbatek jest samicą?

Kiedyś wstawiłem teorię na temat Szczerbatka że jest wynikiem chorego eksperymentu. Czy to prawda czy nie sami musicie ocenić, mam nową teorię o jedynej nocnej furii na Wyspie Berk. Bo w fimie nie jest określone jakiej płci jest Szczerbatek. Czkawka sobie ubzdurał że jest samcem, a co jeżeli w rzeczywistości Szczerabtek jest samicą? Mam na to kilka dowodów dlaczego Szczerbatek może być samicą.  

1. Szczerbatek często jest zażenowany lub się obraża na Czkawkę kiedy wygaduje głupoty lub wie że nie ma racji. Typowa kobieta która myśli że zawsze ma racje i próbuje tego dowieść.   

2. W "Jak wytresować smoka 2" Szczerbatek próbuje zainponować Chmuroskokowi. A gdy założymy że Chmuroskok jest samcem, to można wywnioskować że Szczerbatek rzeczywiście jest samicą (w rozumieniu kobiet dla Szczerbatka, Chmuroskok to CIACHO!!!) i próbuje go uwieść lub Szczerbatek też jest samcem i co się okazało że jest gejem. 

3. W serialu Jeźdźcy smoków w pewnym odcinku "Co kryją smoki?" pojawia się Nemezis Szczerbatka, Szeptozgon który ma urazę do Szczerbatka (Można z tego wywnioskować że Szczerbatek był w rzeczywistości kochanką tego Szeptozgona, jednak z powodu przemocy wobec Szczerbatka, zostawiła go i uciekła na Berk. A Szeptozgon to typowy chłop który nie może zapomnieć o swojej byłej kobiecie który chce się na niej zemścić bo kiedy on bił Szczerbatka ta się broniła i również jemu zostawiła paskudną bliznę.

4. Szczerbatek darzy Czkawkę wielką lojalnością i może dla niego nawet umrzeć. Mam tu porównanie do Eragona i Saphiry która jest samicą. Również ona jest bardzo lojalna wobec Eragona. Innym porównaniem może też być Śledzik i Sztukamies która też jest samicą i też dąży wielką lojalnością wobec swojego jeźdźca. Wniosek jest prosty, jeździec i smok tej samej płci nie mogli by się ze sobą dogadać (przykład - Sączysmak i Hakokieł, Astrid i Wichura, choć Wichura bywa często lojalna, to jednak w odcinku Słodka Heathera jest wobec niej miła i pomaga nawet jej dostać się na Wyspę Łupieżców, więc Wichura nie jest do końca lojalna wobec Astrid, a podkreślam tu że Wichura to samica. 

To na tyle, sami oceńcie czy rzeczywiście Szczerbatek może być samicą.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki