FANDOM

Na początku temat może wydać się śmieszny, jednak uważnie oglądając dokładnie całą serię, mogą nasunąć się pewne wątpliwości.

250-0

Yui jest sztuczną inteligencją (SI), znalezioną przez Kirito i Asunę w lesie na 22. piętrze dryfującego zamku Aincrad. Jej pełna nazwa brzmi Yui-MHPC001.

Zacznijmy od tego, jak wszystko się zaczęło. Dziesięć tysięcy ludzi zostało zamkniętych w grze o tytule Sword Art Online i musieli walczyć o to, by się z niej wydostać, jednak jeżeli ktoś umierał w grze, umierał także w realnym świecie, gdyż jego mózg zostawał spalony. Niektórzy popadali w depresje i popełniali samobójstwo (co może być też pretekstem do innej teorii.), inni próbowali "sztuczek" by się wydostać, a jeszcze inni postanowili walczyć i wykonać zadanie, którego skutkiem był powrót do normalnego świata. Na początku poznajemy Kirito oraz Kleina, a następnie Asune. Główny bohater, jako betatester, był znienawidzony, przez co postanowił zostać "solo graczem". Nie potrwało to jednak długo i przystąpił do gildii założonej przez przyjaciół z realnego świata, w której, jako jedyna dziewczyna, była Sachi. Jest to oczywiście jej nick używany w grze, jednak nigdy nie poznajemy Jej prawdziwego imienia czy też nazwiska.

250

Sachi (サチ Sachi?) jest jedną z 10 000 graczy, którzy zostali uwięzieni w «Sword Art Online» i członkinią gildii Czarne Koty Pełni Księżyca.

Przejdźmy więc do konkretu. Była ona dziewczyną słodką, nie do końca lubiącą walczyć jednak musiała to robić, by wydostać się z tego świata, chciała także pomagać przyjaciołom, by przez Jej słabość nie zginęli. Pewnego późnego wieczoru Kirito spotkał Sachi, która była zapłakana. Opowiedziała mu o wszystkich Jej lękach i o chęci powrotu do rzeczywistości, ten zaś obiecał Jej, że uratuje Ją i przejdzie grę, by mogła wrócić. Jednak podczas przechodzenia jednego z lochów, cała gildia wpadła w pułapkę i wszyscy prócz Kirito umarli. Przed samą śmiercią dziewczyny, chłopak próbował Ją uratować, jednak nie zdążył do niej dobiec. Tuż przed zniknięciem na Jej twarzy można ujrzeć uśmiech i wypowiadane słowa, których jednak nie słyszymy. Są jednak  

dwie możliwości. Mówi Ona albo "Arigato" (jap. Dziękuję) albo "Aishiteru" (jap. Kocham Cię). Kirito, wróciwszy do domu gildijnego, znajduje w ekwipunku kryształ z wiadomością od Niej. Chłopak zaczyna płakać i zdesperowany, usłyszawszy że po pokonaniu świątecznego eventowego bossa można zdobyć przedmiot wskrzeszający, ruszył do walki. Spotkał wtedy Kleina, któremu, choć pokonał Bossa, oddał przedmiot.  

Znając twórcę gry, nie była to raczej osoba, którą obchodzi, czy ktoś umarł, więc takiego przedmiotu normalnie by nie wprowadził. Twórca anime przyznał, że Sachi była pierwszą miłością Kirito. Kierując się tym, czyżby GM chciał pozwolić chłopakowi na wskrzeszenie osoby którą pokochał i pozwolić mu uratować ją ? Daje to sporo do myślenia. Jeżeli tak właśnie było, dalsza część teorii nabiera sensu. 

Na wyższych piętrach, gdy betatester związał się z Asuną i zamieszkali w domku przy lesie, pewnego dnia "wolnego" od podbijania lochów wybrali się do lasu i zobaczyli dziewczynkę, za którą podążyli a następnie znaleźli nieprzytomną. Zabrali ją do domu i zaopiekowali z dużym współczuciem oraz miłością. Nie opisując ogólnych wydarzeń, przejdę do konkretów. 

Z samego wyglądu możemy już dopatrzeć się podobieństw. Yui ma identyczny kolor oczu i włosów, jak zmarła wcześniej Sachi. Mało tego, prawie cały czas uśmiechnięty wyraz twarzy i same jej "kształty" przypominają nieco pierwszą miłość Kirito. Chcąca być przy swych bliskich, czyli Asunie i Jej ukochanym, tak jak wcześniej poznana prawie na początku dziewczyna przy swoich przyjaciołach, nie lubiąca walczyć ale w razie potrzeby, uruchamia swoje moce. Znajome, prawda ? 

Mimo wszystkiemu temu co napisałem, jest jedna rzecz która temu wszystkiemu zaprzecza. Yui była inteligentnym programem stworzonym przez twórcę. Ale spójrzmy na jeden fakt: Pojawiła się ona dosyć późno, chcąc im pomóc, a wcześniej nie było o niej nawet minimalnej wzmianki. Mówi, że obserwowała ich od jakiegoś czasu. Lecz właśnie, od jakiego ? Niej jest powiedziane od że od początku. Mogą być to jedynie domysły, jednak idąc śladem tego, co pisałem wcześniej, skoro Kirito nie wykorzystał możliwości wskrzeszenia Sachi, twórca postanowił stworzyć program, osobę podobną do dawnej miłości głównego bohatera, by ta nigdy go nie opuściła. To, że Yui straciła na początku pamięć można wyjaśnić też tak, że twórca nie wiedział o niej dużo, a po Jej śmierci mózg został spalony, więc postanowił stworzyć ją jako osobę, która po prostu straciła pamięć. 

To by było na tyle, napiszcie co sądzicie o tej teorii :) 

Pozdrawiam, TrymeX aka TheOldGamePlay (zapraszam do mnie na YT! chamska reklama xD) 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki