FANDOM

Teoria została potwierdzona dnia 16.09.2015 przez twórcę gry, Shigeru Miyamoto.
Teoria zakłada że "Super Mario Bros 3" to tylko przestawienie teatralne i tak jak jego poprzednia część nigdy nie miała miejsca.
2977043-gamespot-mario-facts-smb-3-opening
57091-Super Mario Bros. 3 (USA) (Rev A)-3

Bloki mają za sobą cień i są przymocowani śrubami,co pozwala myśleć że wszystko jest przytwierdzone

Pierwszy argument jest na samym początku gry, widzimy kurtynę unoszącą się do góry i postacie wchodzące jak na scenie można pomyśleć że to tylko wymysł twórców ale argumentów jest więcej.

Drugi argument to oprawa graficzna bloki mają za sobą cień i są przymocowani śrubami, co pozwala myśleć że wszystko jest przytwierdzone do tła tak jak na scenie teatralnej jest udawane.

Co więcej większość platform w grze nie lewituje magicznie w powietrzu tak jak miało to w poprzedniczce, wiszą za pomocą sznurów lub są trzymane przez pirany albo sterowane mechaniczne.

Warto dodać że Mario po ukończeniu poziomu kieruje się w prawą stronę i po prostu wychodzi tak jak w teatrze. Dodatkowo to jest pierwsza gra która przebiera naszego hydraulika w różne stroje, według teorii dzięki temu odgrywa inne role tym przypadku zwierzęcia.

Jednak pozostaje pytanie dlaczego Mario miałby odgrywać role samego siebie?

Należy pamiętać że przynajmniej raz Mario naprawdę zmierzył z Browserem i uratował księżniczkę ale każdej nocy Mario marzył o byciu bohaterem raz jeszcze tak jak było pokazane w Super Mario Bros 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki