FANDOM

Uwaga! To nie jest moja osobista teoria!

Chyba wszyscy znamy gąbkę nazwiskiem Spongebob Kanciastoporty oraz to, jak jego świat jest zwariowany i absurdalny, czasami bez sensu (Elektronika pod wodą? Ciężarówki pod wodą? Prysznic pod wodą? Ognisko pod wodą? Smażą pod wodą? Dlaczego gdy Skalmar wpadł w odcinku "Pracownik miesiąca" do dziury, to po prostu z niej nie wypłynął tylko strasznie się męczył, żeby wyjść? Krab słucha muzyki NA OCZACH?), ale mało kto pewnie wie o tym, że siedmiu głównych bohaterów, mianowicie Spongebob, Patryk, Skalmar, Pan Krab, Sandy, Gacuś i Plankton symbolizują siedem grzechów głównych. Dowody:

  • Spongebob=nieczystość - gąbka wciąga brudy, nieprawdaż?
  • Patryk=lenistwo - jest gruby i nie uprawia wcale sportu.
  • Pan Krab=chciwość - nie, to zbyt oczywiste...
  • Skalmar=gniew - ciągle wścieka się na Spongeboba i Patryka mówiąc, że są dziecinni.
  • Plankton=zazdrość - nienawidzi Kraba, bo dzięki kraboburgerom powodzi mu się w życiu. A propos, czy nazwa przypadkiem nie sugeruje, iż Krab robi je z własnej rodziny?
  • Sandy=pycha - jest bardzo dobra w wielu sportach, a zwłaszcza w karate (a raczej "Ka-Ra-Te). Cóż, niewątpliwie sama o sobie tak myśli...
  • Gacuś=nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu - czyż Spongebob go nie przekarmia?

I co wy na to? Pasuje, no nie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki