FANDOM

Od razu mówię, że ta teoria nie jest moja, a ja tylko ją przetłumaczyłam. (zresztą kiepsko)

Wstęp

W komiksach o Sonic'u wydawanych przez Archie Comics, pojawia się tzw. multiverse (wieloświat) . W każdym z tych wszchświatów pojawiają się różni odpowiednicy głównego bohatera serii m.in Scourge, Zonic (itp.)

Ale co to ma wspólnego z teorią? Otóż, w grach o niebieskich jeżu również występuje multiverse. W prawdzie, na razie jedyne gry których twórcy potwierdzili, że dzieją się w innych wszechświecie niż pozostałe to Sonic Boom: Rise of Lyric, Sonic Boom: Shattered Crystal, oraz nadchodzące Sonic Boom: Fire and Ice (czyli najgorsze gry jakie kiedykolwiek powstały) ale nie wykluczone, że akcja jeszcze innych gier dzieje się w innym świecie niż pozostałe. Według tej teorii, Sonic Riders jest właśnie taką grą.

Świat przedstawiony

Świat Sonic Riders jest pełen futurystycznych metropolii, w których latające samochody, odrzutowe deski, czy buty napędzane powietrzem nie są niczym niezwykłym. W Riders Universe odbywają się też Extreme Gear, które są ważne dla Babylon Rogues ( czyli dla Jet'a, Wave i Storm'a, czyli przodków babilączyków i rywali Sonic'a i jego przyjaciół). W grach z serii Sonic Riders pojawia się również "sterownicze pudełko", będące kluczem do legendarnej wyspy  Babylon Garden.

Argumenty

Na prawdziwość tej teorii, jest parę argumentów.

  • Dlatego, Sonic przez cały czas używa swojej deski, skoro może użyć swojej super prędkości? Otóż, w Riders Universe może wcale nie być ponaddźwiękowym. Oczywiście, ma on zwiększoną wytrzymałość, ale tak naprawdę nigdy podczas gry, nie używał swojej super prędkość, a zamiast tego używał deski by dojechać miejsca, w którym bez problemu trafiłby na piechotę.
  • Następnym argumentem jest zachowanie Eggman'a. Warto zauważyć, że w Riders Universe ma realne zagrożenie, a na dodatek stara się pomóc w Sonic Riders: Zero Gravity. Na dodatek, w każdej innej grze organizuje wyścigi, w celu zdobycia jakiegoś skarbu lub pieniędzy. W Riders Universe, Eggman może być po prostu nieco chciwym i komicznym burmistrzem miasta, w którym rozgrywa się akcja gry. Nie jest ani zły ani dobry.
  • I na koniec... Shadow. Serio wierzycie, że psychol jeż który zabija niewinnych ludzi i wszędzie nosi ze sobą broń palną i na dodatek jest rządny zemsty, może tak po prostu konkurować w przyjaznych Extreme Racing Gear? Nie? Ja również i dlatego nie wierzę, że to ten sam Shadow którego poznaliśmy w pozostałych grach serii.

Jakie gry jeszcze mogą być częścią Riders Universe?

Poza Sonic Riders i Sonic Riders : Zero Gravity częścią tego wszechświata mogą być:

Sonic Drift 1 i 2

Seria Sonic All-Stars Racing

Czy poza Boom Universe i Riders Universe akcja jakieś gry z serii, ma miejsce w innym wszechświecie niż pozostałe?

Nie wykluczone. W końcu dlaczego, Sonic i jego przyjaciele w jednej grze biegają w realistycznym miastach z ludźmi, a w następnej po niejasnych kratkach tektur LSD?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki