FANDOM

MOŻLIWE SPOJLERY

Teoria zakłada, że Ezio jest ładowany w dupę, przez swojego "przyjaciela" Leonarda.

Leo d

Łon młodszych lubi  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co dokładniej?

Ezio po zobaczeniu powieszenia swojego ojca i braci, szuka zapomnienia u swojego "przyjaciela", który zaciąga go do łóżka przy użyciu chloroformu i ładuje w dupala, aż do rana i tak przy każdym ich spotkaniu. A więc ciągnijmy to dalej:

-Leonardo widowiskowo, nie starzeje się mimo upływu coś około dwudziestu lat. Spowodowane jest to tym, że dla Ezia najbardziej "ludzką" twarz miał w wieku ok. dwudziestu paru lat.

-W końcu Leonardo pchał w czoko, później choćby Salaia 

-Przy końcowej fazie "zwiedzania" Wenecji, przyjmując lub nie przyjmując uścisku "naszego ziomka" Leonardo zaprasza Ezia do swojej pracowni ( ͡° ͜ʖ ͡°), Leo po usłyszeniu jego odmowy, zapewne zasmuca się, że nie będzie mógł go "ładować w dupala, aż do rana".

-Desmond, żeby nie widział "brzydkich obrazków" dostał do "Dziecka" Rebecci (swoją drogą to póki co może być tylko jej jedyne dziecko, bo Szon ciągle myśli, że od "mokrego palca" w ucho rodzą się dzieci) jakąś sekstaśmę Vidica  czy coś.

-Każde zabójstwo naszego Ezia jest pokonaniem jakiejś jego obawy w związku z "pchaniem w czoko, aż wesoło"

-Każda kolejna strona Kodeksu to Kamasutra ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

-"Machina latająca" była wtedy gdy Ezio wywalił za okno od przesadnej "miłości" Leonarda.

-Eziuś myślał, że willa w Monteriggioni jest jedynym bezpiecznych od "pchania w czoko, aż wesoło", no i się pomylił, stwierdził również, że wybudowanie burdelu przed kościołem jest świetnym pomysłem. Może przez to Claudia w Brotherhoodzie została "burdel mamą" któż to wie.

Co z pozostałymi postaciami?

Niccolò Machiavelli - Spiknęli się razem z Leonardem i jeden pchał Ezia od przodu, drugi od tyłu.

Maria Auditore - Jako jedyna osoba postronna wie, że Leonardo i cała reszta pchają jej syna "w czoko, aż wesoło" od odkrycia tej tajemnicy, głos jej kaś wcieło

Mario Auditore - Od kiedy Ezio pojawił się w Monteriggioni, tak długo wujek Mario zapraszał go do swojej sypialni i uczył nowych pozycji.

La Volpe - Z racji swej lisiej przebiegłości miał tendencję do podglądania młodego Ezia podczas uprawiania seksu na własną rękę.

Bartolomeo - Jego Bianca to nie do końca był "ten" miecz, ale raczej "ten miecz", Ezio mógł się przekonać, że nie miał krótkiej klingi.

Całuje czule, Tony Montana