FANDOM

                       Smerfy: Czy Gargamel to nałogowy alkoholik?

Smerfy - bajka dla dzieci o małych niebieskich ludzikach, lecz to nie o nich będę pisał lecz o czarnym charakterze tej że bajeczki, o Gargamelu. Mam pewną teorię że Gargamel to nałogowy alkoholik. Dlaczego tak sądze, to bardzo proste. Pewnego razu Gargamel miał wszystko, miał żone  i pracował jako prawnik w wielkiej firmie. Pewnego razu spieprzył coś w robocie przez co został zwolniony, zdesperowany Gargamel po utracie pracy zaczoł pić alkohol i to w dużych ilościach aż zaczoł widzieć małe niebieskie ludziki (zamiast małych myszek). Myślał że istnieją naprawdę więc postanowił je złapać. Wiem że brzmi to niedorzecznie, ale teoria może wydawać się słuszna.

A co ze Smerfetką... cuż Smerfetka to 5 letnia córka Gargamela, gdy jego żona dowiedziała się że Gargamel pije i cały czas się zatacza, zrywa z nim i zabiera ze sobą Smerfetkę, nie dopuszczając ją do swojego biologicznego ojca.

Owa żona ponownie wychodzi za mąż za bogatego i owiele starszego Papy Smerfa. Kiedy ona żona umiera, Papa Smerf ma wszelkie Prawa do opieki nad Smerfetką. Natomiast Gargamel chce za wszelką cene odzyskać córeczke. Papa Smerf wpoił Smerfetce żeby uważała na złego pana (Gargamela) bo inaczej ją zje. Gargamel nie odzyskał Smerfetki, popadając jeszcze większą depresje, jego jedynym przyjacielem został kot dachowiec którego nazwał Klakier i wciąż pałał nienawiścią do małych niebieskich ludzików które nazwał Smerfy. 

I to właśnie teoria o prawdziwym życiu Gargamela. Zniszczył sobie życie przez alkohol i do końca życia gania małe niebieskie ludziki, które nie istnieją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki