FANDOM

To jest taki trochę trójpak czyli 3 teorie na jednej stronie. Zacznijmy od pierwszej.

Scooby-Doo i jego paczka są uwięzieni w pętli czasu.

A oto argumenty, a raczej argument. Zauważyliście, że w każdym odcinku dzieje się prawie to samo (nie chodzi mi o te nowsze wersje). Zawsze gdzieś jadą, a tam oczywiście już coś się dzieje, spotykają kogoś kto im coś mówi o tym potworze, zostają żeby rozwiązać zagadkę, szukają śladów, rozdzielają się, scobby i kudłaty jako pierwsi spotykają potwora, w końcu go łapią, zagadka rozwiązana. Następny odcinek i sekwencja ta sama.

Jedyny co się różni to miejsce i postacie. Jest to najpewniej spowodowane zaburzeniami w pętli czasy dzięki czemu akcja nie dzieje się dokładnie tak samo.

Scooby-Doo to staruszek z alzheimerem.

Na słowo Scooby pewnie większość z was pomyśli o zdrowym, młodym psie, a co jeśli to staruszek? Ta teoria zakłada, że SD to staruszek z alzheimerem który mieszka w psychiatryku.

Welma, Dafne i Fred (bez Kudłatego) to albo rodzina albo przyjaciele albo dawni uczniowie (czemu nie) SD (scooby doo). Ogólnie osoby bardzo przywiązane do SD. Odwiedzają go kiedy tylko mogą, al mają również własne życie dlatego przez pewnie czas ich nie ma. Po prostu są w pracy albo w szkole lub czas odwiedzin się skończył.

Wyjątkiem jest Kudłaty. Jest on najpewniej lekarzem w psychiatryku który również jest bardzo przywiązany do SD. Dlatego spędza z nim tak dużo czasu.

Wszyscy razem bawią się z SD żeby sprawić mu przyjemność.

Z kolei SD przez chorobę zapomina co robił kilka godzin temu. Może przez to ciągle jest głodny bo zapomniał, że przed chwilą coś jadł. Zauważcie, że nigdy nikt nie dziwił się, że SD znowu chce jeść chodź jadł chwilę temu. Robią to bo jedzenie również sprawia mu przyjemność. SD zapewne bardzo lubi powieści, filmy detektywistyczne. Co wyjaśnia to, że podczas ich zabaw są detektywami.

Scooby-Doo jest chory psychicznie

Teoria jest ogólnie taka sama jak poprzednia z taką różnicą, że SD to chory psychicznie dzieciak. Oprócz tego nic się nie zmienia.

Napiszcie co sądzicie o tych teoriach i która wam się najbardziej podoba. Myślę, że są nawet OK jak na teorie stworzone podczas powrotu do domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki