FANDOM

Gesto

Pat i Mat, czyli tytułowi sąsiedzi są fachowcami od dzieciństwa. Ale zawsze zastanawiało mnie czemu w świecie Pata i Mata niema innych ludzi po za naszymi kukiełkowymi sąsiadami? Teraz postaram wam przybliżyć fakty tak aby wszystko było dla was jasne. Moim zdaniem Pat i Mat żyją w post apokaliptycznym świecie. A teraz teoria.

Teoria

Pat i Mat byli kiedyś fachowcami i pracowali jako robotnicy i zarabiali 100$. Tygodniowo. Pewnego razu, Pat i Mat dostali zlecenie wysadzenia jednego budynku i propozycję podwyżki w postaci 1.000$. Pat i Mat przyjęli propozycje i szybko pojechali do miejsca w którym znajdował się budynek. Jednak że Pat i Mat nie wiedzieli że w budynku znajdowały się substancje chemiczne produkowane dla irackiego wojska. tak więc, Pat i Mat wysadzili budynek jednak że powietrze które ulotniło się ku niebu, zabiło wszystkich ludzi na świecie. Tylko Pat i Mat którzy przeżyli zostali zakażeni radio aktywnym dymem który w ich przypadku spowodował upośledzenie mózgu i nie zdolność do inżynierii. I wszystkie demolki, rozpierduchy Pata i Mata to skutek post apokaliptycznego wypadku. I kto wie czy powodem tego nie był też wstrząs mózgu? Tak więc. Taka jest moja teoria. Oczywiście możecie się z nią nie zgodzić ale nie ma z czym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki