FANDOM

Mungdaal
Chowder to według mnie jedna z lepszych kreskówek na starym CN. Opowiada ona o chłopcu, którym opiekuje się szef kuchni, Mung Dal oraz jego żona, Trufla i pomocnik Sznycel. Dzisiaj omówimy fakt, który mnie kiedyś w tejże kreskówce strasznie zastanawiał:

Co się stało z rodzicami Chowder'a?

Jak już wcześniej wspomniałem, Mung i Trufla nie są jego biologicznymi rodzicami. Pełnią oni funkcję opiekunów / nauczycieli. Tak więc, gdzie się podziała jego matka i ojciec?
CHOWDER
Według mnie istnieją, co do tego 4 możliwości:
  1. Rodzice Chowder'a nie żyją.
  2. Kraj / Miasto, w którym mieszka chłopiec wygląda dość biednie, więc jego opiekunowie mogli być po prostu biedni i oddali swojego syna do adopcji.
  3. Rodzice Chowder'a byli alkoholikami / pedofilami, którym przymusowo zabrano prawo do opieki nad synem.
  4. Biologicznymi rodzicami chłopca są postacie drugo/trzecioplanowe. Tak wiem, że to może zabrzmieć dziwnie, ale każdy, kto oglądał kreskówkę na bieżąco, ten wie, że Sznycel i trzecioplanowa Endivia byli kiedyś parą, która nie doczekała się ślubu. A co jeśli kobieta urodziła dziecko, które zostało później skradzione? Hmm...

A wy co o tym sądzicie? =)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki