FANDOM

Pewnie każdy zna serię platformówek ,,Rayman". Teoria ta mówi że Rayman to w rzeczywistości zwykły chłopiec w śpiączce.

Zwróćmy uwagę na dziwną bezręczność bohatera. Nie ma on rąk ani nóg. Niektóre dzieci mogą się bez tego rodzić, dzięki czemu możemy uznać że bezręczność Raymana wcale nie musi być przypadkowa.

Zwróćmy również uwagę na to, że Ray zna każdego w swoim świecie. W Raymanie 1 nie było żadnej wzmianki o Globoksie, jednak na początku Raymana 2 widać że bohater bez problemu go rozpoznaje.

Pobraneweqqewqeweqw

Rayman dzięki Srebrnym Lumsom odzyskuje moc

Teraz zwróćmy uwagę na przeciwników.

Mr.Dark symbolizuje ojca dziecka. Był on gwałcicielem i często torturował swoje dziecko.

Zastanawiacie się może jak powstały Robopiraci? Powiecie że stworzył ich Brzytwobrody. Ale przecież Brzytwobrody też jest robotem!

Według teorii, Robopiraci to zabawki dziecka, które przeniesiono do szpitala, na wypadek gdyby chłopiec obudził się ze śpiączki. Chłopiec, owszem, bawił się nimi, ale jedynie w swoich snach.                                                                                                                   

Pobranesdsdsdsdsdsdsd

Brzytwobrody

Andre i Mroklumy (jak sugeruje ich wygląd) to zwykłe muchy, latające po pokoju, w którym leży chłopiec.

Kórliki to króliki siedzące w klatce, w pokoju dziecka.

Bonusowa teoria

Uważam iż Rayman 1 to inne uniwersum niż następne części.

Dowody:

1. Jak już wspomniałem, Rayman na początku Raymana 2 rozpoznaje Globoxa, tymczasem gdy w części 1, o Globoksie nie ma żadnej wzmianki. Może to oznaczać że Globox istnieje tylko w tzw. ,,Uniwersum Raymana 2"

2. Elektruny. W Raymanie Origins i Legends pojawiają się, ale te części są Spin-Offami z powodu np. tego że Rayman śpi razem z Polokusem oraz trochę... słabej fabuły. Zaś w R2, R3 i RRR nie pojawiają się w ogóle. Dlaczego? Gdyż Elektruny to w ,,Uniwersum Raymana 1" odpowiedniki Małaków, które istnieją tylko w ,,Uniwersum Raymana 2". Zresztą - po co więzić Małaki, skoro można więzić Elektruny dla mocy? No chyba że po prostu Elektruny nie istnieją w danym świecie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki