FANDOM

Witajcie kochani! :)

Everest i Zuma

Chyba wiecie że Everest i Zuma zachowują się tak, jakby byli odmiennej płci w polskiej wersji Psiego patrolu.

Dlatego zapraszam was do mojej teorii! :D

Everest

Everest

Na początku zaczniemy od mojej ulubionej postaci w tej serii: Everest <3

Bardzo jest to jak dla mnie bardzo kontrowersyjne, jako aktorzy dubbingowi "zmienili jej" płeć na samca! Ale to może oznaczać że jest ona transseksualistką, dlatego myśli za pewnie że jest samcem i inni przyjęli to do serca.

Teraz do was mówię tłumacze:

No i teraz się zastanawiam jak czy, gdy by wystąpiła w jednym z odcinków w sukience lub pocałowała by się w Marshallem, to co byście zrobili?

Uznalibyście wreszcie że to samica, czy nie ukazywalibyście w ogóle tego odcinka w Polsce?

Zuma

Zuma

No a teraz przejdziemy do labradora z PP: Zumy.

Dla mnie to jest mniej kontrowersyjne że Zuma uważa się za suczkę. Chociaż i tak wiadomo że w oryginale podkochuje się w Skye, lecz w Polskiej wersji jest przeciwnie. To może prowadzić do tego że jest transseksualistą i inni także przyjęli to do serca.

Znowu do was mówię tłumacze:

No i teraz powiedzmy że na jednym odcinku, Zuma nosi smoking, co prowadzi do tego że jest to męski strój.

To znowu tak jak w pytaniu o Everest, też byście uznali go za samca, czy nie wyemitowalibyście tego odcinka?

Sylvia

Sylvia

Teraz pomówimy o Sylvii, która prawdopodobnie jeszcze nie wystąpiła w polskiej wersji Psiego patrolu.

Teraz zastanówcie się...

Czy Sylvia też będzie transseksualistką, czy zostawicie ją płci żeńskiej, czyli takiej jakiej jest do dziś?

I to na dzisiaj koniec tej teorii, mam nadzieję że się spodobała! :)