FANDOM

To moja pierwsza teoria, więc nie oceniajcie jej zbyt pochobnie.

Pingwiny z Madagaskaru. Każdy zna ten serial, na którego podstawia powstał film o tym samym tytule. Pingwiny prowadzą tajne misje i przeżywają różne przygody i na ogół zachowują się jak ludzie. A co jeśli to wszystko jest inne? Oto moje teorie:

  1. Pierwsza teoria mówi, że wszystkie zwierzęce postacie z serialu mieszkały kiedyś w labolatorium, w którym były przeprowadzane na nich eksperymenty n.p. na pingwinach (głównych bohaterach serialu) przeprowadzano eksperymenty wojskowe co wytłumacza ich bazę itp. Zwierzaki pewnego dnia uciekły i rozeszły się w różne strony świata (na przykład Pingwiny na Antarktydę). Po latach spotkały się w zoo i tam mieszkały przez całe życie.
  2. Druga teoria jest sensowniejsza i bardziej prawdopodobna. Mówi ona, że wszystko działo się w głowie pewnego chłopca. Miał on około 12 lat. Od zawsze lubił pingwiny. Były to jego ulubione zwierzęta. Co dzień wspominał, jak był mały (ok. 7 lat) i wyobrażał sobie, że jest pingwinem, a jego rodzina innymi zwierzętami.

Szeregowy - wcześniej wspomniany chłopiec

Skipper - ojciec chłopca

Kowalski i Rico - starsi bracia chłopca

Król Julian i Maurice - wujkowie chłopca

Mort - młodszy od chłopca kuzyn

Marlenka - ciocia chłopca

Inne zwierzęta (które odgrywają mniejszą rolę w serialu) to dalsi krewni chłopca.

I to tyle. Niedługo napiszę kolejną teorię. Napiszę teorię o świecie Sonica i świecie Mario. Obie teorie postaram się jeszcze dzisiaj napisać.

Autor: Lord Bowser

Więcej z Fandomu

Losowa wiki