FANDOM

W grze Painkiller tak naprawdę nie jesteśmy w piekle, czyśćcu, limbo ani żadnej innej podobnej rzeczy. Oto prawdziwa historia. Jako Daniel Garner mamy za zadanie tak naprawdę zebrać żywność na ucztę dla kobiet-Wesenek a jest ich bardzo dużo - od pulchnych po ogromne, ledwo ruszające się. Musimy to zrobić poprzez podróż do magicznego wymiaru kieszonkowego do którego to ksiądz Sławomir Kostrzewa wysyła ludzi których uważa za złych, w tym m.in. metalowców, fanów Hello Kitty, bronych, Potterheads, itp. Są tam zmienieni w potwory i atakują każdego kogo kruchości nie zostały rozlizane.

Dowody?

1. Po zabiciu jakiegokolwiek potwora po pewnym czasie wyparuje, zostawiając po sobie zieloną mgłę którą gracz może zebrać. Gra określa je jako "dusze". Tak naprawdę to zwłoki potwora przeniesione są do kuchni w normalnym świecie, natomiast dusza to tak naprawdę niematerialna forma (świadomość) uwięzionego w wymiarze człowieka. Po podniesieniu jej tak naprawdę człowiek pojawia się z powrotem w normalnym świecie. Jeżeli jej nie podniesiemy, ksiądz zmieni ją ponownie w potwora.

2. Potwory wyglądają dziwnie, mamy tutaj wszystko co ksiądz uważa za złe - tak naprawdę pozamieniał on każdego zgodnie z jego "złymi" uczynkami, fanów Harrego Pottera w wiedźmy, dzieci oglądające filmy o zombie w zombiaki, fanki W.I.T.C.H w szkielety, itp. Najgorzej dostało się trójce dzieci, których to kolejno przemieniono w dowódców wymiaru, ich przewinienia były takie "złe" że nazywani są w grze "Generałami Lucyfera". Dzieciak oglądający nagminnie anime (m.in. Shingeki No Kyojin) został zmieniony w Nekrogiganta za oglądanie tytanów, dzieciak czytający Radka Szkaradka stał się Potworem z Bagien, natomiast dzieci czytające "Wielką księgę siusiaków" zostały połączone w Thora (znanego w paru wersjach gry jako Strażnik). Alastor to dzieciak który zakochał się w wilkołaczycy z kreskówki. Lucyferem jest sam ksiądz, a raczej jego ministrant który non-stop siedzi w wymiarze i nie wychodzi ani razu (nawet kupę tam robi).

3. Poziomy. W paru poziomach z jakiegoś powodu można usłyszeć tajemnicze odgłosy takie jak niskie buczenie, trzaski lub upadanie metalu. To tak naprawdę odgłosy z kościoła gdzie w zachrystii trzymany jest kuferek stanowiący wejście do wymiaru. Upadanie metalu to np. przewrócony świecznik, buczenie to odgłosy modlitw, natomiast krzyki...lepiej nie mówić.

4. Menu gry. Gra zaczyna się od słów "podpisz pakt". Pakt z kim? Oczywiście z Wesenkami żebyś zebrał dla nich mięsko...

5. Istnieje 0,01% szansy że w poziomie Katedra dach zostanie oderwany, ksiądz wsadzi do środka rękę i wyciągnie cię z kufra do prawdziwego świata, gdzie to zgwałcą cię ministranci.

Battle Out Of Hell

Wg. oficjalnej fabuły gry po zabiciu Lucyfera (ministranta) powraca Alastor (dusza dziecka) który to przejmuje władzę nad piekłem. W rzeczywistości tym Alastorem jest kolejny ministrant, stąd jego zmiana w wyglądzie. Gracz musi walczyć dalej poprzez wymiar kieszonkowy, mierząc się z kolejnymi wypaczonymi wersjami rzeczy których ksiądz nie lubi, m.in. postęp naukowy (Laboratorium), czaski w bajkach dla dzieci (Kopalnia), "nieodpowiednie" zabawki (Smutne Miasteczko) aby w końcu w Krainie Cieni stoczyć walkę z Alastorem (ministrantem). Po jego zabiciu Ewa (dziewczynka którą zamknął w kuferku ksiądz) równiesz zostaje "oczyszczona" i ucieka z kufra.

Overdose

W tej grze wg. oficjalnej fabuły gramy Belialem, pół-aniołem i pół-demonem oraz synem Sammaela. W wszechświecie wewnątrz kufra Samael jest wcieleniem samego Księdza Kostrzewy, a raczej jego "cząstką" w wymiarze. Belial zostaje okaleczony, uwięziony w więzieniu i jest podtrzymywany przy życiu jedynie przez życie Lucyfera. Kiedy ministrant umiera, Belial ucieka z więzienia i rusza wgłąb wymiaru kieszonkowego aby dopaść księdza.

TEORIA ZOSTANIE DOKOŃCZONA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki