FANDOM

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot to dość nowa kreskówka opowiadająca o dwójce nastolatków, którzy dzięki miraculom potrafią się przemieniać w superbohaterów. Do tej kreskówki oczywiście powstało wiele różnych teorii. Zaczynamy!

Ojciec Adriena to Władca Ciem

Jest to bardzo popularna teoria rozchodząca się po fanonie Miraculum. Gabriel Agreste w pewnym odcinku bardzo interesuje się kolczykami (miraculum) Biedronki, a także pierścieniem (miraculum) swojego syna. Warto też wspomnieć, że w jednym z odcinków Władca Ciem zamyka medalion ze zdjęciem kobiety podobnej do matki Adriena czyli też żony Gabriela, również widać jego dłoń (lewą), której ma obrączkę, a właściwie na środkowym palcu. Kolejnym argumentem jest to, że w jednym z odcinków Jack, gdy chciał zemścić się na Gabrielu, niektórzy fani uważają, że Władca Ciem, potraktował to z kpiną, a sam Gabriel nie przejął się chęcią zemsty...jakby już o tym wiedział.

Chloe zostanie właścicielką miraculum pszczoły

Kolejna teoria, która wraz z pojawieniem się informacji właścicielki miraculum pszczoły stała się nawet popularna. Argumentami za tą teorią mają być blond włosy jakie posiada zarówno Chloe jak i właścicielka miraculum pszczoły, niebieskie oczy oraz warto wspomnieć, że Chloe jak i Bee Girl mają związane włosy w kucyka. Jednak teorie może psuć fakt, że Chloe nie ma zbyt odpowiedniego charakteru na superbohaterkę będąc samolubną i zapatrzoną w siebie osobą, jednak...wszystko może się zdarzyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki