FANDOM

To jest taka mała kompilacja teorii o filmach aktorskich i animowanych Disneya, bo niektóre są za krótkie na osobne artykuły.
GANG LUZAKÓW

KLAKSON.

Teorie z internetu

Matka Andy'ego z Toy Story to Emily?

Ta teoria jest dość prawdopodobna. Akcja Toy Story 2 dzieje się w okolicach roku 2000, zaś mama Andy'ego wygląda na mającą 30 lat, co oznaczałoby że urodziła się w 1970tym roku, toteż jako dziecko mogła mieć zabawkę Jessie, którą to później porzuciła i którą spłotkał Al Skarpeta. Powiecie pewnie - a co to ma wspólnego z teorią? We wspomnieniach można zauważyć iż Emily posiada podobny kapelusz co Andy. Być może mama Andy'ego oddała mu swój relikt z dzieciństwa.

Kraina Lodu, Mała Syrenka oraz Zaplątani dzieją się w tym samym uniwersum

Ta teoria jest bardzo, ale to bardzo popularna. Polega ona na tym iż rodzice Anny i Elsy płynęli swoim statkiem z Norwegii (gdzie najprawdopodobniej dzieje się akcja Krainy Lodu) do Niemczech na wesele Roszpunki gdzie dzieje się akcja Zaplątanych. W połowie podróży jak dobrze wiemy statek został zniszczony. W połowie drogi z Norwegii do Niemczech co znajduje się? Dania. Miejsce akcji Małej Syrenki, i możemy w niej znaleźć także dużo wraków statków.

Król Lew to to samo uniwersum co Dzwonnik z Notre Dame

Aaaa, tego się nie spodziewaliście. Przez ułamek sekundy podczas piosenki "Być tam" można zobaczyć jak dwójka mieszkańców niesie zabitego Pumbę na kiju.

Elsa to lesbijka

Obejrzyjcie ten film, zobaczycie że odtrąca ona mężczyzn i zdecydowanie...za mocno koleguje się ze swoją siostrą. Plus ta teoria jest niesamowicie popularna, na tyle że powstała akcja #giveelsaagirlfreind.

Gazda z Krainy Lodu to gej

Istnieje teoria że Gazda, postać z filmu Kraina Lodu macha do swojego męża w saunie, jest to można powiedzieć spin-off teorii o Elsie-lesbijce.

Dżin to kupiec z początku Alladyna

Obu podkłada głos Robin Williams, obaj są ubrani na niebiesko. Jako iż Dżin pod koniec filmu odzyskał wolność, być może zmienił się w człowieka i opowiedział przechodzącej osobie swoją jak i Alladyna historię.

Alladyn dzieje się w świecie postapokaliptycznym

Dowody? Masa odniesień do popkultury, w grze Alladyn można znaleźć m.in. znaki drogowe zakopane w piasku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki