FANDOM

Latest-2

Pochodzenie

Janja to główny antagonista w serialu i lider klanu hien. Ale kim on jest? Być może jest on synem Banzaia i Shenzi? Nie wiemy, ale patrząc na postać można potwierdzić że jest on jak Banzai.

Historia

Images-1

Jeszcze za czasów kiedy Skaza władał Lwią skałą, Shenzi była w ciąży. Banzai który był ojcem trwał przy ukochanej do czasu gdy nie narodzą się szczeniaki. Wiem że to teoria o Janjy ale zakładam że Janja ma też siostrę. Pamiętacie Jasiri? Hienę z odcinka Nie taka hiena straszna jak ją malują? To właśnie siostra Janjy, którą wygnał z klanu. Jaki miał w tym motyw? Jasiri była inna niż jej brat, rodzice i pozostałe hieny. Bo w przeciwieństwie do Janjy, Jasiri szanowała krąg życia. Jednak że Janje nie podzielał poglądów siostry i postanowił przejąć władzę nad klanem hien. Udało mu się obalić siostrę razem z Cheezi, Chungu i resztą hien. Jasiri, która była liderką i wybrańcem Shenzi, która zabijac Skazę, spaliła się w ogniu z jej ojcem Banzaiem i Eddym w Królu Lwie 1, została wygnana z klanu hien a władzę nad klanem przejął jej brat. Janja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki