FANDOM

Silver z poków to sierota, a przynajmniej tak jest nam na początku przedstawiany. W mandze bowiem dowiadujemy się, że jego ojcem jest Giovanni, szef zespołu Rocket. Jednak ani w grze, ani w mandze nie ma ani słowa o tym kim może być matka Silvera. Ja mam na ten tema dwie teorie:

  1. 110

    Lorelei

    Lorelei. Dlaczego ona? jest to członkini elitarnej czwórki, czyli trenerka wysokiej rangi. Może to tłumaczyć talent Silvera do walk pokemon. W końcu ojciec lider sali, matka z elitarnych, to prawie pewne, że dziecko będzie mieć wysokie zdolności. Na dodatek Silverowi w mandze towarzyszy Sneasel, lodowy pokemon, a jakie pokemony trenuje Lorelei? Co więcej na wyspach Sevii jesteśmy świadkami przetrzymywania Lorelei przez kilku gruntów Rocketów. Ale zaraz! Członek elitarnej czwórki pokonany przez jakieś pachołki? Czy to nie dziwne? A może Lorelei dobrowolnie chciała spotkać się z Giovannim by dowiedzieć się czy uczynił on jakieś postępy w szukaniu ich syna, a porwanie to na szybko wymyślona wymówka by nie podejrzewać jej o jakiekolwiek kontakty z organizacją przestępczą? Pachołki miały rozkazy by pilnować by nikt nie przyłapał ich na widzeniu ale dali ciała jednak podłapali grę elitarnej i udawali, że jest przetrzymywana siłą.
  2. 125

    Ariana

    W remake'u gier drugiej generacji pojawia się nowa postać związana bezpośrednio z team Rocket, co więcej silna trenerka, czyli kolejna osoba, która mogłaby być odpowiedzialna za talent Silvera. Mamy do czynienia z Arianą, jedną z przywódczyń złego zespołu. Sami przywódcy nie chcieli przejąć świata, a znaleźć Giovanniego, dawnego lidera, który ma ich poprowadzić ku lepszej przyszłości. Ariana ma również podobne uczesanie co Silver, co może być poszlaką, że są ze sobą spokrewnieni. dodam też inne pytanie: Czy Silver może mieć rodzeństwo? Może, ale kogo? Dla tych, którzy ogrywali IV generacje pewnie takie postacie jak Roark, lider pierwszej sali, czy Mars, generał teamu Galactic z Sinnoh nie są obce. Zauważmy, że obie postacię to silni trenerzy, podobnie jak wymieniony wcześniej Giovanni, Ariana czy sam Silver. Ale dlaczego znajdują się w Sinnoh? I dlaczego nie uwzględniam Lorelei? Roark jak i Mars mają rude włosy jak Ariana, więc mogą być z nią spokrewnieni. A teraz mała teoria:

W momencie gdy Silver zniknął rodzina zaczęła się załamywać. Giovanni cały swój czas poświęcał zespołowi, który podobno powstał tylko by znaleźć Silvera, a Ariana zaczęła powoli szaleć. W momencie gdy Giovanni pokonany przez bohatera znika Ariana szaleje ostatecznie i sama postanawia znaleźć i męża i syna. Roark, widząc do czego to zmierza, wykorzystuje nieuwagę matki by zabrać siebie i Mars (co pewnie nie jest jej prawdziwym imieniem) z daleka od szalonej Ariany. Uciekli oni do Sinnoh gdzie Roark dostał posadę lidera, a jego siostra dała się omamić i wstąpiła do Galaktycznych. A dlaczego Roark nie próbował jej przed tym chronić? Galactic podawał się za grupę naukowców pracujących nad czystą energią, więc myślał, że Mars jest naukowcem, a nie przestępcą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki