FANDOM

Wielu widzów kanału "Fuzionek" zastanawia się kim jest owa postać z piłką zamiast głowy, na ten temat powstawały różne teorię. W jednym ze swoich filmów nasz niszczyciel dzieciństwa przedstawił najpopularniejsze z nich.

Zanim przejdę do tego kim naprawdę jest fuzionek obalę teorię które mówią że "piłką" jest; buki, unboxall i "ktoś kogo znam"

buki - były to pierwsze spekulacje, ta teoria miała sens ponieważ fuzionek i buki obracali się w podobnym towarzystwie (turpat, axerfish). Nasz fan mangi i anime bardzo skorzystał na tej teorii, jednak dlaczego miałby to dalej ukrywać? na chwilę obecną fuzionek ma ponad 224 000 subskrybentów, natomiast buki tylko 61 000. Gdyby przyznał otwarcie że jest fuzionkiem miałby ponad 100 000 widzów i zarabiałby więcej. Tak więc teoria ta odpada

unboxall - jest to najmniej popularna teoria ponieważ postaci tych prawie nic nie łączy, z wyjątkiem tego że zakrywają swoją twarz. Mają oni inne poczucie humoru, inną barwę głosu ponad to obracają się w skrajnie różnych środowiskach.

"ktoś kogo znam" - teoria ta wywołuje najwięcej emocji ponieważ kto nie chciałby mieć youtubera wśród swoich znajomych, jednak w Polsce liczba ludzi w wieku 15-24 (czyli grupa w której znajduje się fuzionek) wynosi ponad 2 277 000 ludzi więc fuzionka mogło by znać osobiście maksymalnie 0,5% jego widzów.

Przejdźmy więc do pytania po jakie tu przybyliście: "kim naprawdę jest fuzionek?"

Odpowiedź na to pytanie może wydać Ci się absurdalna, jednak po głębszym zastanowieniu jest to najbardziej logiczna teoria spiskowa.

Fuzionkiem jesteś ty sam.

Pewnie teraz pukasz się w czoło i zadajesz pytanie: "niby jak?", przecież nie możesz być pewny czy teraz nie biegasz nago w szpitalu psychiatrycznym, równie dobrze mogłeś z niego wyjść, jednak rozdwojenie osobowości zostało. Zastanów się nad jego teoriami, on zwykle nie wymyśla swoich teorii, są one powszechnie dostępne np: na teoria wiki. inne to teorie od widzów bądź te znane nam już wcześniej. A on, to znaczy ty, tylko je przedstawiasz w swoich filmikach. Kiedy już nagrasz filmik i wrzucisz go na yt wylogowujesz się i kasujesz historię przeglądarki, po czym twoje alter ego wraca do normalności.

Nie musisz zastanawiać się dłużej nad tym jak wygląda fuzionek, po prostu spójrz w lustro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki