FANDOM

Od premiery trailera do filmu "Batman vs Superman", w którym pojawił się zdewastowany (prawdopodobnie

Bat

przez Jokera) kostium Robina w internecie rozgorzała dyskusja z milionem teorii na temat rodzącego się dopiero filmowego uniwersum DC. Dodatkowe dyskusje pobudził film "Legion Samobójców" i przedstawiony w nim Joker.

Jedna z najpopularniejszych teorii zakładała, że Harley i Joker zabili drugiego Robina - Jason'a Todd'a - podobnie (chodź nie tak samo) jak w komiksie. Od

Bat2

tego zdarzenia minęło wiele czasu i dużo zdążyło się zmienić, a sam oryginalny Joker został zastąpiony (zabity?) przez Jason'a (w komiksie Jason przyjął tożsamość Red Hood'a, czyli również Jokera, zanim stał się...Jokerem). Na potwierdzenie tej teorii jest mnóstwo argumentów, jak i kontrargumentów, które bez problemu każdy może poczytać w internecie. Nie ma sensu po raz kolejny powielać tych wywodów.

Moja teoria zakłada, że kiedy po śmierci Todd'a, Joker i Harley zrozumieli jak wielki wpływ na nieustraszonego nietoperza mogą mieć jego "dzieci" postanowili to wykorzystać i zagrać na jego uczuciach po raz kolejny.

Joker udał swoją śmierć i zniknął z pola widzenia na pewien czas. W tym czasie trenował. Co trenował? Grę aktorską oczywiście. "Stary" J zniknął, a w jego miejsce pojawił "nowy" złoczyńca - Joker. Był prawie taki sam, a jednak coś w nim zupełnie nie pasowało, a Batmanowi wydawało się znajome. Ruchy, wygląda, intonacja, nawet mentalność i umiejętności - wszystko to złożone do kupy dawało detektywowi do myślenia. Batman zaczął podejrzewać, że nowym Jokerem jest jego syn, Jason. Nabrał się nie tylko on, ale sami widzowie. Nie ma co, Joker jest świetnym aktorem.

Bat3

Dla rozjaśnienia: stara teoria zakłada, że Jason stał się Jokerem. Nowa - Joker i Harley udali zmartwychwstanie Jason'a. Joker grał Jason'a udającego Joker'a, żeby doprowadzić gacka do obłędu.