FANDOM

Kap.Bomba2
Kap.Bomba

Wysnułem pewną teorię. Ma ona udowodnić iż Kapitan Bomba - popularna polska kreskówka dla twojej mamy opowiadająca o przygodach żołnierzy w przepełnionej wulgaryzmami i fallicznymi kształtami galaktyce Kurvix - dzieje się w mózgu chłopca. Brać z przymrużeniem oka (bo jak nie to Batman sięgnie po wasze jaja).

Bomba i "tępe ch....e"

Tytus Bomba - główny bohater serialu, w rzeczywistości to 8-letni chłopaczek noszący to samo imię. Bawi się on z przyjaciółmi w kosmicznych komandosów, przeklinając non-stop (bo wiecie, to jest cool).

Sebek Bąk to mały sześciolatek (stąd niekompetencja serialowego żołnierza), dumny posiadacz aparatu który pojawia się również w paru odcinkach KB. Jego siostra - podobnie jak w serialowej rzeczywistości - była cichodajką, w realu jednak miała dopiero 18 lat i robiła "to" z tak zwanymi w tamtych czasach "starszakami". Na pytanie Sebka co robi, gdy raz ją nakrył, ta odparła że "opierdala kiełbachy" co ponownie zostało w serialu odzwierciedlone. Sebastian w tym momencie stracił swoją niewinność, i pytał każdego o to co zobaczył, bo po prostu nie wiedział co z tym zrobić.

Janusz Sram jest grubym dzieckiem bogatych rodziców który lubił zawsze bawić się z Tytusem i Sebkiem. Gdy spędzali ze sobą czas po szkole, oddawali się swojej ukochanej zabawie - w kosmicznych komandosów.

Pojazdy

Odkąd ojciec Tytusa przeczytał o lotach na księżyc, pokój małego chłopaczka wypełnił się plastelinowymi modelami rakiet i sond które też pojawiają się w serialu (np. Flamingo). Zaraził on też miłością do kosmosu Janusza i Sebastiana. Orzeł 7 jest starym samochodem bez kół, stojącym i rdzewiejącym na tylnym podwórku koło ich kamienicy.

Pozostali bohaterowie

Kim natomiast jest Chorąży Torpeda? To rozpieszczony, wygadany i pyskaty kuzyn Tytusa który psuł im ich zabawy.

Admirał Gwiezdnej Floty natomiast to po prostu ojczym Tytusa. Jako iż był dla trójki miły, mianowali go w zabawie "szefem".

Generał Lufa? A to już zgadnijcie sami.

Kosmici to starsze chłopaki, którzy często po prostu dla żartów dołączali do zabaw chłopaków. Ciągle piją i palą.

Sułtan Kosmitów? Gruby szef paczki z sąsiedztwa. I przez gruby nie mam na myśli puszysty czy pulchny. Mam na myśli to iż praktycznie nie potrafił sam zawiązać butów a gdy upadł, trzeba było go w dwóch podnieść. Chłopak pochodził z Włoszech, i często wplatał ojczysty język w swój (stąd np słynne. Donna mama es chujoczita.). Jego matka umarła zanim się urodził, a z opowieści ojca wnioskował iż była piękna i mądra. Odzwierciedlone było to w serialu gdzie Sułtan Kosmitów pała wielką miłością do swojej matki.

Skurwiwij, wielki kosmita który pożarł Orzeła 1 to pies Tytusa, który zjadł model samolotu bombowego Boeing B-29 a potem go zwymiotował.

A pamiętacie słynne wybory na Admirała?

Pośrodku kamienic był dziedziniec, otoczony ze wszystkich stron. To była właśnie arena. Tam zbierali się najczęściej "kosmici" i tam też poległ Admirał. W rzeczywistości - ojczym Tytusa podczas zabawy z dzieciakami nagle zasłabł. Został szybko hospitalizowany, ale już nie wrócił. Bez wcześniejszej zapowiedzi jego matka poddała się i decydowała komu odda prawo do opieki nad dzieckiem. Po prostu. Zaczęły się wybory.

Generał Kuj? To po prostu wujek Tytusa który mieszkał po sąsiedzku.

Brat bliźniak Admirała? Brat ojczyma.

Najciekawszą opcją był Dominik Jachaś, który był bogatym stryjem Janusza - stąd ta cała Pizza. Sam pracował w pizzerii, przez co mógł częstować włoskim przysmakiem każdego (Hasło: Średnia hawajska dla każdego!). Starał się on wyluzować trochę zabawy chłopców jako iż był pacyfistą, co nie spodobało się Tytusowi. Przyjechał on jedynie na kilka dni do kamienicy, więc gdy Michał (odpowiednik kurvinoxa Głusia) go zdemaskował, musiał on wracać do siebie. Wtedy to chłopiec będący wzorem Torpedy i jego rodzina przestali odwiedzać kamienice.

No i docieramy do momentu gdzie teoria staje się SÓPEH OHYGYNALNA, a mianowicie:

Chujew udający Generała Lufę to pedofil który chciał porwać Tytusa udając jego ojca.

Teoria została napisana przez Wojtiego 2000. Jego kanał na yt: https://www.youtube.com/channel/UCsViwuPJVWWrGWuIGPEbFkw

Więcej z Fandomu

Losowa wiki