FANDOM

Sekretne zakończenie sugeruje, że chłopiec też jest kontrolowany

Sekretne zakończenie może być ujawnione gdy znajdziemy wszystkie czternaście kul porozrzucane trakcie gry, a następnie wrócimy do drugiej sekretnej lokacji - bunkier pod polem kukurydzy pobliżu początku gry, stojąc przed ukrytym schronem schowany pod ziemią. Po wprowadzeniu kodu muzycznego, przejdź przez tunel, który prowadzi do pokoju z hełmem do kontroli umysłu i kablem. W przeciwieństwie do innych kasków w grze ten jeden jest podłączony do podłogi, gdy chłopiec oderwie kabel,chłopiec staje bez ruchu, tym samym momencie gra się kończy.

Secret Ending (WARNING- READ VIDEO DESCRIPTION FIRST)02:11

Secret Ending (WARNING- READ VIDEO DESCRIPTION FIRST)

Więc co to znaczy? Cóż, biorąc pod uwagę, że postawa chłopca po tym jest podobna do zombie, kiedy są odłączone od urządzenia do kontroli umysłu, to wydaje się sugerować, że jest łamana czwarta ściana, w jaki sposób jest w kontroli chłopak. Po wyłączeniu przełącznika, zostanie skutecznie odcina połączenie kontroli umysłu pomiędzy chłopcem a graczem, tym samym kończąc grę. Sugeruje to, że chłopiec nie jest tu z własnej woli, ale raczej dlatego, że kazano mu tu przyjść.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki