FANDOM

Finn, a właściwie FN-2187 był szturmowcem występujący w najnowszej części Gwiezdnych Wojen - "Przebudzenie Mocy". Chłopak nie chce zabijać, chce być wolny, dlatego uwalnia Poe'a - pilota Ruchu Oporu i to właśnie on wymyśla chłopakowi imię.

W czasie filmu da się zauważyć...w tym pod koniec, że pomimo tego, że Finn nie jest Jedi nawet potrafi posługiwać się mieczem świetlnym. Czyżby to było związane z jego mocą, o której on nie wiedział, a może...jest on potomkiem jakiegoś Jedi? W tej teorii postaram się to udowodnić.
Windu i Finn

Mace Windu był członkiem rady i jednym z największych mistrzów Jedi (obok Yody), zaś z filmu wiadomo, że nie są znani rodzice Finn'a. Nie mówię tu jednak, że Windu jest jego ojcem, ponieważ mistrz Jedi został zamordowany w epizodzie III (wiele lat przed wydarzeniami z epizodu VII), ale...mógł być jakoś związany z Finn'em, przez co można spekulować, że chłopak dlatego pomimo, że pierwszy raz trzyma miecz świetlny to się nim nawet dobrze posługiwać - według innych jest to nie dopatrzenie w scenariuszu (tak samo jak -> "JAK REY MOGŁA POKONAĆ KYLO REN'A?!" - może to być spowodowane przez moc, którą w sobie czuła) albo że gdy chłopak zobaczył, że Rey jest w niebezpieczeństwie bez skrupułów chciał ją uratować - nagły przypływ mocy, której nigdy nie czuł, jednak można było spostrzec, że płynie w nim "krew Jedi" i silna moc.

Przyjrzyjmy się starym epizodom...Anakin posiadał wielką moc (oraz lata szkolenia zrobiły swoje), zaś Luke...odziedziczył ją po nim, poza tym...było samo widać, że krótko był szkolony i jakoś nikt się wtedy nie czepiał, że walczył ze swoim ojcem.

Jedno z rodziców Finn'a mogło być dzieckiem Jedi, jednak ukrywali się (wiadomo jakie były czasy), a chłopak...mógł się urodzić z mocą...bardzo silną mocą, jednak nikt tego nie zauważył, gdyż został zabrany od rodziców gdy był bardzo mały.

Poza tym...zastanawialiście się czemu Kylo Ren i inni tak bardzo interesowali się nim...wiadomo, że wypuścił ich więźnia, zdrada, ale...przecież posiadali dużo szturmowców, a antagonistę mógł tylko interesować droid z mapą, bądź Rey (którą torturował, a także próbował przekonać aby przeszła na jego stronę). Czyżby Kylo mógł się domyśleć, że w chłopaku płynie wielka moc? No cóż...pomyślcie sobie...gdyby Rey i Finn dołączyli nagle do ciemnej strony (oraz podszkolili się) to Kylo Ren mógł mieć wielkie szanse, poza tym...musiał być większy powód niż tylko zdrada.

Jednak, ale...przecież za czasów Mace Windu panował celibat, jednak...wszyscy pamiętamy co zrobił Anakin...właśnie, złamał go, a każdy z Jedi mógł mieć chwile słabości, więc...czemu Windu mógł nie mieć, w końcu to też człowiek...jako nastolatek mógł mieć romans z jakąś dziewczyną, a potem wrócił do Zakonu jak gdyby nic, a wtedy...dziewczyna mogła zajść w ciążę. Ewentualnie co jest mało prawdopodobne...Jedi mógł przeżyć jednak ukrywał się, mógł zacząć nowe życie...ukryć moc i związać się z jakąś kobietą.

Jakie argumenty za tą teorią? Finn tak samo jak Mace Windu mają ciemny kolor skóry, a także jako Jedi chcą walczyć z ciemną stroną mocy oraz Windu był mistrzem z bardzo silną mocą, którą Finn mógł właśnie posiąść.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki