FANDOM

Jestem wielkim fanem Gumballa. Nie ukrywam, to szoł jest fajne, że wybuchłem. Ale najbardzij to lubię Sezon pierwszy. Jedyną teorię, którą widzę, jest troll-teoria z serii "Smutna Prawda", a to źle. Chcę, aby ludzie robili teorie o Gumballu. A więc wracajmy do teorii.

Niesamowity świat Gumballa
Ow
Oto klip z show.

Richard to tania podróbka Chowdera

Chowder to taka bajeczka o fuzji kota i chłopca, wraz z swoim nauczycielem przypominającym mi pastę do zębów, lubi gotować dania. Ale to nieważne. Ważne, że ma podróbkę, a mianowicie - Richarda. 

Dowody:

1. Richard i Chowder są grubi. Obu postaciom brakuje ćwiczeń.

2. Obaj mają nieludzkie kolory, dodatkowo zbliżone do siebie.

3. Lubią jeść.

4. Mają dziecinny charakter.

5. Są powiązane z kolejną podróbką [w przypadku Richarda - rodzina, w przypadku Chowdera - znajomość], także z wysokimi, niebieskimi postaciami, będących dla nich warzni [Nicole i Mung Dal].

To samo można powiedzieć o Anais i Panini, z wyjątkiem tego, że Anais jest piękniejsza. Ma bardziej normalne zęby. A Gumball jest przynajmniej ciekawszy.

Prawdopodobnie twórcy zamierzali zrobić grubą furry dla Wojtiego 2000 do opychania pączkami, ale przez przypadek zamienił Riczardinę z niebieskim psem. Ten niebieski pies stał się matką Gumballa, Nicole. A ten różowy królik, to sławny youtuber, znany również jako PewDiePie. Kanał przekazał ów biedakowi z Teksasu. Niestety, twórca Chowdera nie wydał jeszcze pozwu ze strony Richarda.

Gumball przewidział dwie kreskówki

Gumball przewiduje też różne rzeczy.

Atomówki 2016

Powerpuff twerk
Gumball twerk

To jest porównanie: Gumball i Atomówki. Rozumiem nawet Atomówki, ale Gumball?

W jednym odcinku pt. "Leniuchy", Gumball i Darwin twerkowali. MACHALI TYŁKAMI PRZED EKRANAMI DZIECI, TO CHORE, BOQUELECIE TY! W każdym razie to zachowanie nie jest normalne, dla dziewczyn, a co dopiero dla chłopaków. I TO W 2011 ROKU!!! Ale wiecie, do czego to nawiązanie? Do Atomówek 2016. W odcinku "Tęcza męki" Panda Allegro odurzyła Bójkę i Bajkę, sprawiając, że zaczęły twerkować i to NIENORMALNE!!!

OK K.O! Po prostu walcz

OK K.O.! Let’s Be Heroes Character Crossover Mashup Cartoon Network 2-36 screenshot

Oto dowód

Gumball kitchen

To jest kuchnia Gumballa. Na lodówce widać 'KO'.

W tym przypadku krótko. W odcinku "Różdżka" widać na lodówce napis "KO". Czy to nawiązanie do K.O.? Otóż tak, jest to nawiązanie do K.O., ponieważ w odcinku specjalnym tej kreskówki "Crossover Nexus", przez chwilę gdy Ben się zamieniał w postacie z kreskówek CN, przez chwilę zamienił się w Gumballa.

Minecraft

Men

Hmmm... Coś jest nie tak z napisem w tle.

W odcinku "Wąsy" w kilku momentach widać umięśnionych Gumballa i Darwina na tle zabudowy z betonu podpisanego: 'CONCRETE 09'

Ale zaraz? Beton pojawił się w Minecraft dopiero w 2016! Poza tym dziewiąty w kolejności (w kolejności 'data') beton jest jasnoszary - tak samo jak w Gumballu.

Zaawansowana inżyneria genetyczna

Kenneth

JAK DO JASNEGO DIABŁA, 12-letni chłopiec, MÓGŁ ZROBIĆ HOMUNKULUSA!

W odcinku "Mikrofalówka" widać, że Gumball SAMODZIELNIE, powtarzam SAMODZIELNIE tworzy potwora. Z pomocą Richarda, chusteczek i ptaków oraz pączków stworzył substancję. Jak, w imię Boga, ten kleks może chodzić, jeść i połykać CAŁE OSOBY, gryźć oraz mieć inteligencję? Tego jeszcze nie zrobili ludzie, ale mogą zrobić...

Ale dlaczego przewidzieli te rzeczy? Dlatego, że Ben Bouquelet i inni ludzie, którzy pracowali nad Gumballem należą do sekty illuminatów. Pracują nad bronią dla wojsk irackich, rozprzestrzeniają tanie memy i internet w Turkmenistanie oraz zanieczyszczają wodę w mojej wannie. Innego wytłumaczenia nie mam.

Anatomia w Gumballu nie jest normalna

Ta teoria wyjaśnia sens życia piłki z dziąsła i jej rodziny.

PanSmall

Anatomia kłamcy nie jest normalna.

Dowód 1

Kiedy pan Small pokazuje Gumballowi i Darwinowi "anatomię" kłamcy, widać, że coś jest nie tak. Widać, że organy są "zepsute". Zamiast gardła są "kłamstwa", a serca - "popsuta dusza".

Dowód 2

Takie postacie, jak Alan [balon], Masami [chmura], Ocho [bitowy pająk], Juke [pudło muzyczne], czy Carmen [kaktus] mówią, poruszają się, mówią i myślą. Coś jest nie tak s anatomią!

Dowód 3

Duchy mogą wstępywać w ludzi i kontrolować ich, przykład: Carrie.

Hełm to narzędzie manipulacyjne rządów Elmore

Ta teoria jest dość smutna, ale hej! To tylko teoria.

Dowód 1

Kiedy osoba założy hełm, czuje szczęście. Tak naprawdę to tylko halucynacje wywołane substancją z hełmu.

Dowód 2

Tosiędziejejakprzedawkujeszhełm

To się dzieje, jak korzystasz z hełmu zbyt często

Kiedy osoba zdejmie hełm, czuje pecha. To kolejna substancja, tym razem odpowiedzialna za gapiowstwo i uzależnienie

Dowód 3

Hełm uzależnia tak bardzo, że powoduje kłótnie rodzinne. Jakby rząd coś ukrywał.

Dowód 4

Richard próbował zmylić swoją nikolę, dając jej czapkę z papieru-mache. Tak naprawdę to zmyłka przed ważną rzeczą...

Dowód 5

A wiecie, jaki jest sens całego hełmu? Tak naprawdę to jest rządowe narzędzie manipulacyjne. Bez niego osoba czuje się źle, a wraz z nim bezpiecznie. Po tym jak utożsami się z hełmem, zacznie utożsamiać się również z władzą. A w końcu... będzie marionetką władz. Wtedy zacznie się epoka totalitaryzmu i kultu jednostki w całym narodzie. A Gumball będzie donosił na osoby nie wierzące w "Stalina Elmore".

Th-6-

Gumball, zwyczajny... nie za bardzo kot. A jednak przeżywa więcej przygód niż niektórzy myślą. Dlatego WARTO czytać Teorię Wiki.

I to tyle!

Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie? Subskrybujcie mnie na Youtube, choć nie mam filmików. I chcę, żeby Fuzionek ocenił moje teorie. W każdym razie dzięki i do zobaczenia w roku setnym. Albo nie, w roku drugim przed naszą erą.

Dodatek

Zanim opublikowałem moją teorię, powstało jeszcze kilka teorii z Gumballa, jednak były krótkie i źle wykonane. Ale nie zostawię tej strony takiej, jaka jest na zawsze. Będę dopisywał do niej, kiedy będę miał czas.

Teoria została napisana dla jaj i nie należy brać jej na poważnie.