FANDOM

Witam. Z tej strony, sami wiecie kto. : D

Dzisiaj przedstawię wam moją teorię na temat tego, co się stało z CJ'em po 20 latach. (A dokładniej podczas akcji z GTA V) Zanim zaczniemy, chciałbym was poprosić o to, abyście nie pisali komentarzy w stylu CJ pojawia się na rowerze w misji Safari na dzielni, bo ten gościu w ogóle go nie przypomina.

Zaczynajmy : D

No, więc...

Carl Johnson

Kim jest CJ? Jest on głównym protagonistą w GTA San Andreas, czyli jednej z najlepiej sprzedanych gier w historii. Znane wszystkim GTA V dzieje się po około 20 latach od akcji z SA, tak więc wielu z was się pewnie zastanawia, co się stało z Carlem Johnsonem...

Oto parę teorii na ten temat:

Teoria nr. 1

Carl i jego ekipa nie żyją

W misji Safari na dzielni możemy się dowiedzieć, że między akcją z GTA SA, a GTA V, Grove Street zostało ponownie przejęte przez Balasów, czyli największych wrogów CJ'a. Możliwe, że pewnego dnia przeprowadzili oni atak, w którym zginął Carl i jego ekipa. Ponieważ tylko oni ochraniali Grove Street, osiedle zostało przejęte przez gangsterów.

Teoria nr. 2

Carl wyjechał do Liberty City / Vice City

Druga teoria mówi, iż CJ postanowił wyjechać na jakiś czas do Liberty City (bądź Vice City), a podczas jego wyjazdu, Grove Street spotkała zagłada. Gdy ten się o tym dowiedział, postanowił zostać tam na stałe dla swojego bezpieczeństwa. Możliwe, że odpowiedź otrzymamy w zapowiedzianym GTA VI.

Teoria nr. 3

Carl trafił do szpitala

Wiem, teoria dość przeciętna, ale możliwe jest też, że CJ został ranny w wypadku i zapadł w śpiączkę.

Teoria nr. 4

Carl trafił do więzienia

Teoria nr. 4 mówi, iż CJ został złapany przez policję i zamknięty w więzieniu. Możliwe, że Ballasi znaleźli na Carla jakieś brudy, przez co został aresztowany, a oni przejęli Grove Street.

Teoria nr. 5

Carl został zgwałcony przez Batmana i zamknięty w psychiatry... (Nie no, żartuję. : D)

To byłoby na tyle z tej teorii. Piszcie w komentarzach co o niej sądzicie, a ja życzę wam miłego dnia. =)