FANDOM

512 10286516fa703c2FlintstonesChristmas

Przeniesione z JoeMonster.org

Oto kultowa kreskówka o życiu codziennym jaskiniowców, dzięki której dowiedzieliśmy się, że dinozaury i ludzie żyli w tym samym okresie, nasi przodkowie poruszali się za pomocą pojazdów napędzanych siłą ludzkich nóg, a za sprzęt gospodarstwa domowego służyły naszym prapradziadom zmutowane gady przystosowane do pracy w charakterze odkurzaczy, sokowirówek i koszy na śmieci. „Flintstonowie” powstali w latach 60., czyli w epoce tzw. „Zimnej wojny”. To czas wyścigu zbrojeń, rozwoju technologii atomowej... Cały świat bał się, że w końcu któreś mocarstwo ostatecznie zresetuje nam licznik za pomocą potężnego „bum!”. A wtedy musielibyśmy zaczynać wszystko od początku bazując na wiedzy, którą posiadaliśmy przed wojną atomową. I tak właśnie robią mieszkańcy Bedrock. Teoria mówi, że bajka ta wcale nie cofa nas do czasu epoki kamienia łupanego, tylko jest to wizja niedalekiej, postapokaliptycznej przyszłości. Wciąż nie wierzycie? A jak wytłumaczycie fakt, że jaskiniowcy żyjący kilkanaście tysięcy lat temu hucznie obchodzili wigilię Bożego Narodzenia?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki