FANDOM

Dr-doofenshmirtz

Doktor Dundersztyc

Gdy Jetix zmieniło się w Disney XD, Disney Channel wymieniło Myszkę Miki na Violettę, a na Cartoon Network zaczęło psuć dzieciństwo, pojawiło się...Fineasz i Ferb - kreskówka opowiadająca o dwóch przyrodnich braciach, którzy każdego dnia wakacji budują wspaniałe budowle, wśród bohaterów serialu są min.: Fretka - starsza siostra głównych bohaterów, która próbuje ich przyłapać, Isabella - przyjaciółka chłopców zakochana w Fineaszu, Bajleet - inteligenty chłopiec i przyjaciel chłopców, Buford - łobuz, który potrafi czasem pokazać trochę serca, Pepe - zwierzak chłopców, który jest tajnym agentem oraz Doktor Heinz Dundersztyc - czarny charakter serialu i największy wróg Pepe, dziś na nim się skupimy i na teorii "Czy Doktor Duntersztyc sam z siebie jest zły?".

Duntersztyc mieszkał z rodziną, pomimo że był jedynakiem nikt go nie szanował z rodziców (z odcinków możemy się dowiedzieć, że ojciec przerobił go na krasnala ogrodowego albo, że bardziej kochał swojego psa niż własnego syna)...jest jeszcze matka mężczyzny...nie znamy jej za bardzo (chociaż miała kilka występów w odcinkach), jednak można było zauważyć, że swojego pierwszego syna traktowała jak nieudacznika i bardziej interesowała się swoim młodszym synem (był też zmuszany przez nią do noszenia sukienek gdy zamiast siostrzyczki, urodził się brat).

Jakie on miał relacje z innymi ludźmi? Otóż zawsze startował w różnych konkursach naukowych, robił pokazy \ magicznych sztuczek czy "teatru cieni"...pomimo że prawie mu się udało, jak pod koniec mu coś nie wyszło rówieśnicy to kwitowali śmiechem.

Dorastał w odrzuceniu i samotności w tym nienawiści do świata (oraz do swojego brata, który nawet burmistrzem został). Również nie udawało mu się w sprawach sercowych - przez pewien czas chodził z Lindą, która z nim zerwała na jednej z randek, jedna z jego dziewczyn...zostawiła go dla...wieloryba (zrobił nawet dla niej specjalne urządzenie, które tłumaczy ich mowę), a jego była żona wzięła z nim rozwód...jednak jest ktoś, dla którego stara się okazać serce - jest to jego córka, którą mocno kocha (w jednym z odcinków organizował jej urodziny). Lecz gdy mu się udało (znalazł osobę podobną do niego), to przez jego urządzenie przestała go kochać (co w sumie stało się przypadkowo).

W pewnym sensie doktor chce się zemścić za te wszystkie lata gdy był odrzucany, sądząc gdy zdobędzie Okręg Trzech Stanów w końcu zdobędzie uznanie i każdy będzie się z nim liczyć. Jednak...czasem okazuje trochę serca...jak było wspominane dla swojej córki, dla robota imieniem Norm, bądź niekiedy potrafi być miły dla Pepe, pomimo tego, że go nienawidzi (czasem też stwierdza, że gdyby nie Pepe w jego życiu czegoś by mu brakowało). Ponoć w nowych odcinkach stał się dobry...ale nie jestem tego do końca pewna.

Wnioskiem jest to, że Heinz Dundersztyc nie jest sam z siebie zły...zmienił go świat...jednak nie jest to nowością...twórcy wszelkich seriali/filmów/anime korzystają z tego i wtedy okazuje się, że bohater stał się zły przez pewną rzecz np. Taiga z Toradory w głębi duszy to dobra dziewczyna, której brakuje po prostu rodzinnego ciepła, bądź Nick ze Zwierzogrodu, który w dzieciństwie cierpiał przez biedę i to, że dzieci mu dokuczały, przez co w dorosłości jest nastawiony na zdobywanie pieniędzy nawet jeśli to nie jest zgodne z prawem.

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tej teorii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki