FANDOM

Teoria ta zakłada iż Dudley Dursley oraz dwie inne postacie są kluczem do całego Uniwersum. Nie polecam tego czytać jeżeli nie jesteście potterheadami, bo możecie nie zrozumieć.

Historia: Wspomniane jest że Dudley Dursley jako dziecko przypominał piłkę w czepku. Istnieje choroba znana jako elephantasis, która powoduje że ciało wygląda na obrzydliwie zdeformowane i spuchnięte. Lekarze prawdopodobnie widząc to zalecili Dursleyom (którzy byli bogaci) na to by skrócić dziecku cierpienia i dokonać jego eutanazji. Dudley który ze względu na chorobę często popadał w głęboki sen, podczas jednego z nich był w stanie dojrzeć Filifionkę która podarowała mu we śnie informację, jakoby musiał wytrewnować "chłopca który przeżył". Dudley we śnie widział samego siebie w formie 11-sto letniego chłopaka, więc potrafił już rozumować. Filifionka podarowała mu informację i obiecała że jeszcze kiedyś się spotkają. Dzień później gdy chciano dokonać eutanazji, Dursleyowie poprosili o to by Dudleyowi mózg wszczepiono do nowego, sztucznego ciała. Doktorzy zrobili co im kazano i przeszczepili je do ciała innego niemowlaka. Kiedy wrócili do domu, dwa dni później Petunia zauważyła Harry'ego. Kiedy to się stało, Dudley zasnął i znowu śnił o Filifionce która powitała go w nowym ciele. Powiedziała mu że musi wytrenować Harry'ego, by ten odkrył w sobie magiczne umiejętności pod wpływem emocji, jednocześnie nie mówiąc mu o tym. Pierwszym dowodem na prawdziwość tej teorii jest znęcanie się nad Harrym przez Dudleya. Jak dobrze wiemy, Harry już przed 11 rokiem życia wykazywał zdolności magiczne (jest to wspomniane w pierwszym tomie). Pomimo tego, Wielki De nadal otrzymywał w snach wiadomości od Filifionki aby trenować chłopca dalej. Kiedy Harry'emu puściły nerwy i usunął szybę w zoo, kobieta oznajmiła Wielkiemu De że jego trening jest prawie gotowy. Kiedy Harry miał 15 lat, Filifionka poprosiła Dudleya by ten sprowokował Harry'ego do pójścia dokładnie w  zaplanowane przez Ministerstwo Magii miejsce i wyczarowanie zaplanowanego przez nie czaru by pokazać Harry'emu że potrafi już sobie radzić "podczas wojny". Później, gdy Harry stał się dorosły, Filifionka poprosiła  Dudleya by ten wyjawił mu co tak naprawdę o nim myślał. Jak powiedział, tak zrobił. Po tym gdy Dursleyowie się przeprowadzili a trening został zakończony, Filifionka przybyła do Dudleya podczas snu raz jeszcze i namówiła na seks. De nie odmówił, ale gdy się obudził okazało się że lunatykował, a w rzeczywistości uprawiał seks z ropuchą. Dodatkowo uszkodził jej penisem mózg. Nie czekając ani chwili wrzucił ofiarę zoofilii do rakiety która leciała w kosmos i rozbiła się na planecie Naboo. Dzieci ropuchy i Dudleya stali się Gunganami. Dudley później ożenił się z Filifionką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki