FANDOM

Latest-1

Maria

Dzięki grom takim jak "Sonic Generation " czy "Sonic 006 " można stwierdzić, że podróże w czasie w świecie Sonica są możliwe. Wiemy również, że można cofnąć się albo w przyszłość albo w przeszłość za pomocą dwóch szmaragdów chaosu. W takim razie nasuwa się jedno pytanie ;dlaczego Shadow the hedgehog nie zdecydował się cofnąć w czasie by uratować Marię (swoją przyjaciółkę co została zabita 50 lat przed Sonic Adventure 2)? Istnieją na to trzy logiczne odpowiedzi :

  1. W grze "Sonic 006 " Elise i Sonic zdmuchają płomień Iblisa, dzięki czemu wydarzenia z gry nigdy się nie zdarzyły, a gra nie jest kanoniczna. Spowodowało to również, że bohaterowie nigdy nie odkryli że szmaragdy chaosu można użyć do podróży w czasie. Jednak Shadow to inteligentny facet, który może odkryć to sam na własną rękę...
  2. W prawdziwym zakończeniu gry "Shadow the hedgehog ", Shadow decyduje się zaakceptować wydarzenia z przeszłości i wybaczyć ludzkości. Lecz znając jego osobowość, jest to bardzo mało prawdopodobne.
  3. Ta odpowiedź jest chyba najbardziej prawdodobna. Otóż istnieje możliwość spowodowania paradoksu czasowego. W teorii jeśli dana osoba cofa się w czasie by zmienić przeszłość, nie ma powodu by wracać do przyszłości. Może spowodować to paradoks czasowy co może doprowadzić do katastrofy. Shadow zapewnie wie o tym dlaczego boi się ryzyka zniszczenia czasu i przestrzeni, nawet jeśli mógłby dzięki temu uratować Marię. Smutne, ale bardzo możliwe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki