FANDOM

Pobrany plik (7)

Cześć, oto moja Pierwsza teoria, mam nadzieje, że się spodoba.

UWAGA !!!!!! Teoria ta zawiera SPOILERY co do Bossów z Dead Rising i Dead Rising 2:Off the Record

Otóż teoria ta mówi, że boss z misji "Out of Control", Adam MacIntyre z którym Frank walczył, był robotem.

Postaram się poprzeć moją teorie paroma faktami:
Pobrany plik (8)
Fakt NR:1 - Jak normalny człowiek mógłby skakać na co najmniej 6 metrów lub zionąć ogniem ot tak ?

Fakt NR:2 - Podczas animacji śmierci Adam upada brzuchem na swoje 2 aktywne piły, po czym wykrwawia się na śmierć. Normalna osoba zostałaby przekrojona na pół przez te piły, lecz Adam cały czas pozostał nieprzekrojony, dowodzi to, że jego ciało ( a bardziej egzoszkielet muhahahaha ) musiało być bardzo twarde

Fakt NR:3 - A propo głosu Adama, jest on Nienaturalnie ( wręcz groteskowo ) wysoki, nawet gdy się smuci. Podczas wcześniej wspomnianej śmierci Adama nagle głos mu się zacina jak u robota. Może to udowadniać tłuszcz Adama. Co do tego myślę, że po prostu Adam został napełniony czerwoną substancją, lecz nie krwią. Dodając do tego głosu to, że prawdopodobnie symulator głosu został zalany przez czerwoną wydzielinę Adama.

Fakt NR:4 - W Dead Rising 2: Off the Record istnieje boss o nazwie Evan, który jest bratem Adama. Informuje on Franka, że być może spotkał on jego brata wtedy pracującego w Williamette Mall jako klaun, i wspomniał mu, że jego brat mu powiedział, że walczył z kimś noszącym kamerę. Ale Adam nie miał prawa uciec i powiedzieć swemu bratu, co się stało, skoro został zabity przez własne piły mechaniczne.

Co do lokacji Adama, gdzie był on podczas gdy Frank walczył z robotem, podejrzewam, że był on na samym szczycie kolejki Space Rider.

Dziękuje za wyczytanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki