FANDOM

Seria Dark Wood Circus jest jedną z wielu serii śpiewanych przez vocaloidy, która również doczekała się powieści. Piosenka opowiada o cyrku, jednak...nie takim zwykłym, gdyż skrywa mroczną tajemnicę. Na scenie występują m.in.: zdeformowana diva (Miku), bliźnięta z jednym ciałem, ale dwoma głowami (Rin i Len) oraz mężczyzna co zjada z zimną krwią (Kaito)...nie są jednak tacy od początku...zostali odesłani do azylu gdzie zostali zdeformowani, a następnie wysłani do tego cyrku.

Istnieje jednak teoria, która mówi, że seria Dark Woods Circus została stworzona na podstawie prawdziwych wydarzeń. W 2011 roku istniał koreański blog (obecnie już nie istnieje), na którym napisano artykuł, że seria jest oparta na faktach autentycznych. W erze Meiji istniał cyrk, do którego porywano dzieci, amputowano kończyny, dochodziło nawet do gwałtów oraz kazali im udawać szczęśliwych, zaś za nieposłuszeństwo zostawały oblewane kwasem (w piosence symbolizowało to kwiaty). Żeby obejrzeć te dzieci trzeba było zajrzeć do małego otworu w namiocie (co również zostało pokazane w piosence).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki