FANDOM

Teoria zakłada, że Oznaczenia z Wiktorii Teoretycznej to tak naprawdę klejnoty i ich relacje wobec Kokosa Freda.

Teowiki
Klejnoty
Gagggagagagaagagag

Oznaczenia z Teorii Wiki mogą wam się wydawać normalne. Ale czy na pewno?

Jakie są te relacje pomiędzy oznaczeniami, a Klejnotami z SU?

  • Brąz - brązowe medale mają wnętrze w kolorze fioletowym. Jaki klejnot z Steven Universe jest fioletowy? Oczywiście, że Ametyst.
  • Srebro - te medale są jasno-niebieskie. Taki kolor wielu ludzi łączy z Perłą. Jej kolor skóry jest w tym kolorze.
  • Złoto - te medale o wartości nawet stu punktów mają kolor ciemno-niebieski - kolor ten jest sławny dzięki Lapis Lazuli [i nie tylko Minecraftowi].
  • Złoto (alt.) - to jest to samo, tylko, że musisz być szczęśliwym, by go dostać. Wnętrze tym razem jest zielone, a dokładniej w odcieniu Perydot.

Jakie są te relacje pomiędzy Klejnotami z SU i postaciami z Kokosa Freda?

  • Ametyst [brąz] - postać ta jest bardzo głośna i arogancka. Te same cechy ma Kokos Fred. Dodatkowo klejnot ten ma grube usta, jak murzyn. A Fred jest brązowy, no murzyn!
  • Perła [srebro] - i Perła, i Bingo słyną z paranoji. Choć w przypadku Perły to bardziej psychoza, a w przypadku Bingo - strach. Obie postacie nie lubią głównego bohatera, ale decydują brać udział w ich przygodach.
  • Lazuryt [złoto] / Perydot [złoto 2] - w tym przypadku to muszą być Wedgie/Greenrind. Obie postacie są przeciwko Stevenowi, a w przypadku owoców - Fredowi.

Dodatkowe dowody:

  • Ametyst [brąz] - ta oznaka ma brązową/murzyńską ramkę. Kokos Fred też jest brązowy.
  • Perła [srebro] - Perła i Bingo to najbardziej urocze główne postacie (Bingo to jedyna dziewczyna z drużyny Freda).
  • Lazuryt [złoto] - Wedgie ma kolor otoczki oznaczenia, czyli żółty. Dodatkowo występuje rzadziej niż Greenrind, co symbolizuje mniejszą agresję Lapis. Dodatkowo kolor granatowy kojarzy się ludziom z wodą: Lapis Lazuli ma moce wody, a Wedgie przypłynął na wyspę Sałatki Owocowej.
  • Perydot [złoto 2] - Tak samo jak nagroda i Perydot, pan Greenrind też jest zielony (i to ma w nazwisku, hehe). Poza tym Perydot jest bardziej przeciwna klejnotom, a arbuz występuje częściej.

Wniosek:

Oznaczenia naprawdę nawiązują i do Stevena, i do Kokosa Freda.

Ciekawostka: Odkryłem illuminatów, oni naprawdę istnieją! Do tej grupy obecnie należą 4 bajki: Kokos Fred, Chowder, Gumball i Steven Universe. Kandydatami do tej kategorii są jeszcze Atomówki 2016, Młodzi Tytani Akcja! i OK K.O. Teraz wprowadzają tanie memy i internet do Mongolii, kandydują na talibów Afganistanu i zanieczyszczają wodę w domu mojej babcii. Teraz to już świństwo.

Do zobaczenia, chcę, żeby Fuzionek to zobaczył i polubił!

Fajny artykuł: http://pl.teoria.wikia.com/wiki/Czy_Steven_Universe_programuje_widz%C3%B3w

Dodatek

Tylko oznaczenie "Wiki-planista" jest ceimno-niebieskie w środku. W zasadzie to nadal Perydot.