FANDOM

Odlotowe Agentki to znana wszystkim kreskówka o 3 przyjaciółkach ratujących świat przed złoczyńcami. Ale czy to możliwe,że cała akacja bajki jest wyrwą w czasoprzestrzeni? Po pierwsze: spójrzcie na matki Sam,Clover i Alex. Można zauważyć podobieństwo córek do matek. Ale ich zdolności do ataków podczas jednego z odcinków specjalnych są trochę podejrzane. Jakim cudem kobiety po 40-tce potrafią tak sprawnie stosować ataki? Okej,niby jest to bajka,ale gdyby tak tłumaczyć każdą teorię,kanał Fuzionka by już nie istniał. Po drugie: młode agentki musiały po kimś odziedziczyć zdolności do walki,a sądząc po umiejętnościach ich matek,ta teoria zaczyna się sprawdzać. W dodatku każda z agentek ma jakieś cechy: Sam jest sprytna i mądra,Alex wysportowana i szybka,a Clover jest maniaczką zakupów i modnisią. Każda z dziewczyn odziedziczyła jakieś zdolności po swojej matce. Poza tym to by tłumaczyło,dlaczego matki agentek są takie sprawne fizycznie,pomimo swojego wieku. Na pewno są młodsze od szefa agentek - Jerry'ego,co potwierdza,że za młodu mogły być jego uczennicami. Skupmy się jeszcze na kostiumach matek i córek-są podobne kolorystycznie. Sam ma zielony,a jej matka miała turkusowy. Clover ma czerwony,a jej matka-różowy. Poza tą roznicą,że Alex ma żółty,a jej matka miała fioletowy,podobieństwo jest niemal identyczne. W dodatku kobiety często mylą imię Jerry'ego,co utwierdza w przekonaniu,że mogły u Niego pracować dawno temu,kiedy jeszcze zakładał agencję i go nie pamiętać. W dodatku Jerry wiedział,po jakim rodzicu dziewczęta odziedziczyły zdolności do walki,ba, w końcu je trenował. A fakt,że się zdenerwowały,gdy wyszło na jaw,że ich córki także pracują w agencji wynikał z tego,że kobiety niegdyś same były agentkami i wiedziały,jaka to niebezpieczna praca. Dlatego zabroniły im służyć w agencji. Fakt niepamiętania swojego dawnego szefa,to zwyczajne zmiany na przestrzeni lat. Także utrudniło to pojawieniem się G.L.A.D.I.S w agencji,dlatego matki nic nie pamiętają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki