FANDOM

Słowem wstępu

Pewnie dla większości z was ta teoria wydaje się absurdalna, a wasza reakcja po przeczytaniu tytułu to prawdopodobnie:

Murzyn mówiący WTF

Aczkolwiek ta teoria jest bardzo prawdopodobna i zaraz pokaże wam paróweczkę, którą drogie dzieci, macie wziąć do buzi dowody.

Teoria właściwa

Animacja z lampką oraz logiem pixara

Pewnie każdy z was zna lampkę pojawiającą się w krótkiej animacji z logiem pixara na początku każdego filmu studia, ale na pewno nie każdy z was wie, że kryje się za nią coś więcej. Teraz dokładnie przeanalizujemy wcześniej wspomnianą animację.

Analiza

Jak wiadomo, lampy nie mogą robić różnych rzeczy same, a jedynym logicznym wytłumaczeniem tego zjawiska jest wyobraźnia chłopca w czasie jego śpiączki, no ale dlaczego wyobraża siebie akurat jako lampkę? Odpowiedź jest taka że chłopiec jeszcze przed śpiączką bardzo lubił się bawić lampkami, wręcz się z nimi utożsamiał. Przejdźmy z powrotem do analizy. W animacji widać jak lampka skacze po czarnej literze "i". Litera może symbolizować murzyński penis, a skakanie po niej-gwałt, a to oznacza, że chłopiec był kiedyś gwałcony przez czarnoskórą osobę. Spójrzmy na tło. Pustka, która daje nam do zrozumienia że chłopiec żył w postapokaliptycznym świecie. Teraz przechodzimy do końca teorii. Jak widać lampka tworzy oświetlenie, a oświetlenie można przetłumaczyć na...

ILLUMINATI!

Illuminati jest wśród nas!!! 1

ILLUMINATI JEST WŚRÓD NAS!!!!!

Illuminati jest wśród nas!!! 2

ILLUMINATI JEST WŚRÓD NAS!!!!!

NIE OGLĄDAJCIE BAJEK PIXARA!!!! ILLUMINATI ZAJĘŁO JUŻ RYNEK ANIMACJI A NIE DŁUGO BĘDZIE MIAŁ POD KONTROLĄ CAŁY ŚWIAT!!!! NIE OGLĄDAJCIE TEGO!!!! OSTRZEŻCIE WSZYSTKICH ZA NIM BĘDZIE ZA PÓŹNO!!!!

Illuminati jest wśród nas!!! 0

ILLUMINATI JEST WŚRÓD NAS!!!!!

Illuminati jest wśród nas!!!

ILLUMINATI JEST WŚRÓD NAS!!!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki