FANDOM

Steven Universe.  amerykański serial animowany stworzony przez Rebekę Sugar, byłą artystkę scenopisową, scenarzystkę oraz kompozytorkę, która pracowała nad serialem ''Pora na przygodę''.

Serial opisuje perypetie Stevena Universe'a, chłopca, który jest najmłodszym, a także jedynym męskim członkiem grupy superbohaterów zwanych Kryształowymi Klejnotami. Ametyst, Granat i Perły. Sam Steven jest hybrydą Człowieka i klejnotu. Klejnoty to kosmici stworzeni z klejnotami, nieposiadający płci i pochodząca z tak zwanego Homeworld.

Fuzja w tej kreskówce polega na tym, że 2 klejnoty łącza się w jeden byt za pomocą tańca. Muszą być wtedy ze sobą jak najbardziej zgrane. W fabule Klejnoty mówiły, że podczas fuzji występuje silne poczucie euforii, sił witalnych i szczęścia. W 3 części shortów "the classroom gems" granat mówiła, że najlepszym powodem do fuzji jest Miłość. Na tym przykładzie widać, że dosłownie nawiązuje to do stosunków seksualnych podczas których dwoje partnerów łączą się, lepiej im to wychodzi jak są zgrani, występuje wtedy przyjemność i euforia i najlepszym powodem do seksu jest miłość, a nie np. Gwałt. jako ciekawostkę można dodać, że jak granat zaproponowała fuzję Perydot ta się oburzyła tak samo jakby proponowano jej seks. W dodatku Sam przebieg fuzji zawiera od groma podtekstów seksualnych. Dla klejnotów właściwie to jest jak stosunek. Poza tym w odcinku odcinku Cry for Help Perła oszukała Granat, że Perydot ciągle naprawiała te wieżę, a to była ona, przez co Granat się obraziła na Perłę mocno na parę odcinków, więc można powiedzieć, że to był trochę taki gwałt, zmuszenie do stosunku. W Homeworld fuzja jest zakazana, przynajmniej w jego części.

Pearl and Garnet teach Steven the secrets of seduction00:21

Pearl and Garnet teach Steven the secrets of seduction

Przykładowy filmik fuzji01:58

Przykładowy filmik fuzji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki