FANDOM

Ta teoria może wam się wydawać durna i bez sensu, w takim razie idź spadać i się rozmnażać xDDD.
Marszczelec

Film o mordercy, czy może o hakerze?

Film The Punisher z 2004 jest oparty na serii komiksów o tej samej nazwie i dla mnie jest niemal kultowy podobnie jak sama postać Punishera. Opowiada on o Franku Castle, byłym żołnierzu którego rodzina została zamordowana przez mafię albowiem zauważyła jak ci popełniają zbrodnie i była niewygodnymi świadkami. Sam Frank też miał zostać zabity, ale przeżył i zdecydował się zabić wszystkich którzy są powiązani z mafią. Po drodze przeprowadza się do małego bloku na przedmieściach w którym żyją Spacker Dave (Chłopak z kolczykami), Pan Bumpo (Gruby mężczyzna z luźnym podejściem do życia) i Joan, kobieta którą to w przeszłości wiele mężczyzn skrzywdziło i teraz nie potrafi im ufać, oraz jest bardzo poważna. Smith, czyli mafioso stojący za zabójstwem rodziny Franka wysyła aby go zabić dwójkę łotrów - Harry'ego Hecka i Wielkiego Rosjanina. Punisher jednak pokonuje ich, a potem chowa się ledwo żywy w swoim pokoju z Joan podczas gdy mafia przesłuchuje Dave'a wyrywając mu jego wszystkie kolczyki obcęgami. Po tym Punisher decyduje się zabić Smitha i to też robi, niszcząc wszystko co kochał i decydując się ruszyć na krucjatę przeciwko złu. Film się kończy, fajnie nie?

A co gdybym wam powiedział że ten film opowiada o nietolerancji internecie?

Tak. Frank Castle to wasz typowy zjadacz chleba którego ukochaną dziewczynę (rodzinę) w internecie tak zjechał pewien sławny YouTuber i jego armia widzów że popełniła samobójstwo (została zabita przez mafię). Wtedy to coś w nim pękło i zdecydował się zniszczyć YouTubera. Najpierw zrujnował mu partnerstwo z jego siecią partnerską (w filmie przedstawione to jest jako zniszczenie jego pralni pieniędzy). Później Frank zdecydował się znaleźć miejsce gdzie mógłby odpocząć i się osiąść. Wiecie co?

FurAffnity.

Tak. Frank zdecydował się osiąść wśród futrzaków (zamieszkać w tym bloku). Poznał tam ich trzy typy - fetyszystów (Pana Bumpo), fursuiterów (Spacker Dave) i tych poważnych (Joan). Niestety aby go zabić wysłano hakera Harry'ego Hecka (zniszczyć mu konto) ale mu się nie udało, bo sam je stracił. Później przysłał po niego Wielkiego Rosjanina który wszystko mu niszczył hackując się do serwerów (Niszcząc dom). A następnie przyleźli do bloku mafiozi, którzy to zaczęli torturować Dave'a, wyrywając jego kolczyki (Niszcząc jego konto). Frank następnie ruszył na kanał YouTubera i całkowicie go zniszczył, a pieniążki z partnera przekazał Furrym.

KALÓĆ.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki