FANDOM

Hej Arnold! jest to kreskówka opowiadająca o przygodach chłopca Arnolda, który mieszka razem z dziadkami. Codziennie przeżywa różne przygody. Jednak czy ta kreskówka skrywa jakieś tajemnicę? Przekonamy się o tym w tej teorii.

Hey-arnold-image

Teoria wydaje się dość dziwna, ponieważ w jaki sposób dziadkowie Arnolda mogliby być jego rodzicami? Większość ludzi również w to zaprzeczy, ponieważ większość dzieci mieszka ze swoimi dziadkami, ponieważ np. są w pracy za granicą, bądź...nie żyją.

Jednak co wiemy o rodzicach Arnolda? Wiemy tylko to, że zginęli w dżungli (jednak, w niektórych odcinkach są wspominani). A może tak naprawdę jedno z domniemanych rodziców Arnolda...to jego rodzeństwo.

Z kreskówki wiadomo, że do domu Arnolda, w którym mieszka z dziadkami nie mają wstępu inne dzieci, może to być spowodowane lękiem staruszków tym, że dzieci mogły by jakoś odkryć prawdę. Warto też spojrzeć na głowę Arnolda nie jest normalna jak głowa innych dzieci, większość powie, że to dlatego, ponieważ to była wizja autora, jednak według tej teorii głowa jak piłka ma symbolizować chorobę, którą spowodowało to, że urodził się gdy jego mama według tej teorii była już stara.

Dlaczego jednak nie powiedzieli tego Arnoldowi? Prawdopodobnie dlatego, że chłopak by tego nie zrozumiał, a jako iż byli za starzy oddali go pod opiekę swoich dzieci (przez co Arnold uważa, że tamci są jego rodzicami), jednak gdy zginęli znów wrócił pod ich opiekę, a prawdziwi rodzice boją się, że ktoś odkryje prawdę.

Both1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki